• Mijn stiefmoeder.

    Komt mijn vriend net thuis van het werk. Hij had honger en was moe dus maakte ik een tosti voor hem. Zij zo 'Je bent verdomme zijn slaafje niet hij heeft ook handen'. Ok dat negeerde ik maar.

    Daarna zaten ik en mijn vriend een flimpje te kijken op de laptop en ik lag met mijn hoofd op zijn schoot. Zij weer 'Doe verdomme niet zo klef'.Ok dat negeerde ik ook maar.

    En toen kwam mijn moeder even de oplader van mijn telefoon brengen.
    Mijn moeder draagt altijd jurken. En mijn stiefmoeder zo 'Koop toch eens een broek stom wijf'.

    Toen was ik er klaar mee. Ik heb haar helemaal de tering gescholden. Niemand praat ze over mijn moeder.

    Iemand net zo leuke verhalen?

    Ha, nice dat je je bek hebt opengezet, had ik ook gedaan mocht iemand dat bij mijn moeder flikken. Niet dat ik niet zeg als ze lelijke kleding aan heb, maar da's anders ;o


    No growth of the heart is ever a waste

    dat lijkt me echt een kreng ;o


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Nightingale schreef:
    OMG, je hebt helemaal gelijk dat je haar naar de tering scheldt. - sorry -. Maar wat jij voor je vriendje doet is toch superlief, en waarom beledigt ze je moeder? Pff, sorry. (aa) Nah, geen leuke verhalen. Maar wat zegt je vader ervan dan?


    Smile and live.

    ik mag dat mens nu al niet (cat)

    Pantalaimon schreef:
    Leuke stiefmoeder 0.o


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Je stiefmoeder is zon typisch stiefmoeder figuur, lol. Nou, wat een onaangename persoonlijkheid heeft zij ..


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Wat zei je moeder ervan dan? Werd zij niet vet boos of zoiets? Wat een rotwijf, die stiefmoeder van je. ;o

    Dursley schreef:
    Wat zei je moeder ervan dan? Werd zij niet vet boos of zoiets? Wat een rotwijf, die stiefmoeder van je. ;o


    Mama heeft iets meer zelfrespect dan dat.

    Ze werp haar alleen een bitchie blik toe en reageerde er verder niet op.

    Met alle respect, maar waarom gaat je vader dan met haar?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Poseidon schreef:
    Wat heb jij een asociale stiefmoeder, echt hoor.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ben ik de enigste die niet gelooft dat een stiefmoeder een moeder stom wijf gaat noemen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wat een klerewijf. Ik had hetzelfde gedaan. (cat)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 14:05 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik noem de mijne doorgaans "stiefmonster" of stiefloeder"; zegt dat genoeg?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Negligible schreef:
    Ben ik de enigste die niet gelooft dat een stiefmoeder een moeder stom wijf gaat noemen?
    . Dan ken je mijn stiefmoeder nog niet. Er is in het verleden al veel voorgevallen.

    Shaftesbury schreef:
    Wat een viswijf

    haha viswijf XD