• hoi iedereen,
    Ik ben boekenwormXx.En ik start een krant op op Quizlet.Maar ik kan dat natuurlijk niet alleen.Dus daarom zoek ik mensen die me willen helpen.de krant zal iedere week uitkomen.Zodat we school niet hoeven te verwaarlozen :DDus heb je zin om me te helpen zet dan een reactie met de volgende dingen:
    ~je gebruikersnaam
    ~waarom wil je helper worden
    ~Welke helper wil je worden
    ~Waarom zou ik je moeten aannemen?
    En dit zijn de dingen.Ik zeg nu even welke helpers er kunnen zijn en wat hun functie is en hoeveel personen ik ervoor wens :D

    de spotlight(3)
    Deze helpers zullen mensen zoeken die hun verhaal/verhalen in de spotlight willen zetten.Hier wordt niet voor betaald*.

    intervieuws(4)
    Deze mensen zullen op zoek gaan naar mensen die zich willen laten interviewen**.

    crew(4)
    deze mensen zullen alles in goede banen leiden.van zodra er ruzie is tussen colega's zullen de crew ertussen springen en het helpen oplossen.

    Lay-out(1/2)
    Deze mensen gaan zorgen voor de perfecte lay-out voor de krant.Dus de kleur van de letters.Enzovoort.

    Dus wil je graag helpen of heb je een idee schrijf een reactie of PB me(liefst PB:dat zie ik rapper)

    *(dit is voor de mensen die het lezen maar het niet willen worden):Indien mijn werknemers dit wel doen meld het mij of de crew onmiddelijk.Als alle mensen zijn gekozen zal ook hiervan een topic verschijnen.Dus daar zullen ook de crewleden tussenstaan.Dan kan je altijd eens kijken.
    **(dit is voor de mensen die het lezen maar het niet willen worden):Indien mijn werknemers u puchen om u te laten itervieuwen meld het mij of de crewleden onmiddelijk.Als alle mensen zijn gekozen zal ook hiervan een topic verschijnen.Dus daar zullen ook de crewleden tussenstaan.Dan kan je altijd eens kijken.

    Hopelijk wil je mij helpen.!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 22:02 ]

    wa bedoel je alleeen ...Taize?

    het mag van de mods dus zal het wel niet erg zijn voor hun ;)

    Alleen interviews, de rest is een beetje na-aperig. En als jij ook een spotlight doet, gaan er minder mensen betalen voor die van Q misschien, wat boort goed zou zijn voor het voortbestaan van Q.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hmm. Lijkt me best leuk.
    Ik wil eventueel de lay-out wel doen, maar ik zal er eerst nog maar eens een nachtje over slapen. :Y)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 22:44 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    nou er staat een lijstje ergens met alle dingen die anders zijn...Misschien dat je daar eens naar kan kijken ;)

    ik vul het nu al in ;)

    ~je gebruikersnaam: Hansworst
    ~waarom wil je helper worden: Lijkt me leuk
    ~Welke helper wil je worden: Lay-out
    ~Waarom zou ik je moeten aannemen?: Zo'n kans krijg je maar een keer in je leven(Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    nou leuk Crystalflame ...Dan mag je het lijstje in een PB naar mij sturen

    Hmm. Zou je misschien de 'lay-out' taak wat meer kunnen verduidelijken? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nou volgens mij is het duidelijk.Je moet gewoon de lay-out kiezen :
    ~letterkleur
    ~waneer moet welk stuk voorkomen

    ~je gebruikersnaam Pantalaimon :3
    ~waarom wil je helper worden Omdat het me leuk lijkt
    ~Welke helper wil je worden Interviewer.
    ~Waarom zou ik je moeten aannemen? Because it's me :3
    Nee geintje uhm...
    Omdat..
    Nee ik weet niks :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Aah, kom. Ik doe de lay-out wel. :Y)

    Je gebruikersnaam: Crystalflame
    Waarom wil je helper worden: Omdat het me wel leuk lijkt om op deze manier mee te werken aan Q. (:
    Welke helper wil je worden: lay-out
    Waarom zou ik je moeten aannemen?: Omdat ik er vrij goed in ben om met iemand samen te werken en dan een mooi resultaat te bekomen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Als jij artikelen gaat schrijven voor je krantje, hoop ik toch dat je tegen die tijd wat beter schrijft, hehe. Sorry


    Has no one told you she's not breathing?

    ~je gebruikersnaam: iPotter
    ~waarom wil je helper worden: Het lijkt me gewoon leuk om te doen (:
    ~Welke helper wil je worden: Spotlight
    ~Waarom zou ik je moeten aannemen?: Omdat ik heel veel lees op Q en dus veel kan rondkijken voor de Spotlight? :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Haha, ik heb dat ook al eens gedaan en believe me, Je houdt het niet uit. Het is echt vreselijk veel werk én ik vind het nogal nagedaan van de nieuwsbrief enzo. Maar dat van die interviews is leuk bedacht, waarom doe je niet gewoon dat? Lijkt me minder werk en meer fun.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Oké mensen ..Luister er zijn mensen die me willen helpen dus laat hun.Ik heb al genoeg gelezen dat het lijkt op de nieuwsbrief dus stop het gewoon!Dit is ech niet meer leuk .Bedankt:|