• hoi iedereen,
    Ik ben boekenwormXx.En ik start een krant op op Quizlet.Maar ik kan dat natuurlijk niet alleen.Dus daarom zoek ik mensen die me willen helpen.de krant zal iedere week uitkomen.Zodat we school niet hoeven te verwaarlozen :DDus heb je zin om me te helpen zet dan een reactie met de volgende dingen:
    ~je gebruikersnaam
    ~waarom wil je helper worden
    ~Welke helper wil je worden
    ~Waarom zou ik je moeten aannemen?
    En dit zijn de dingen.Ik zeg nu even welke helpers er kunnen zijn en wat hun functie is en hoeveel personen ik ervoor wens :D

    de spotlight(3)
    Deze helpers zullen mensen zoeken die hun verhaal/verhalen in de spotlight willen zetten.Hier wordt niet voor betaald*.

    intervieuws(4)
    Deze mensen zullen op zoek gaan naar mensen die zich willen laten interviewen**.

    crew(4)
    deze mensen zullen alles in goede banen leiden.van zodra er ruzie is tussen colega's zullen de crew ertussen springen en het helpen oplossen.

    Lay-out(1/2)
    Deze mensen gaan zorgen voor de perfecte lay-out voor de krant.Dus de kleur van de letters.Enzovoort.

    Dus wil je graag helpen of heb je een idee schrijf een reactie of PB me(liefst PB:dat zie ik rapper)

    *(dit is voor de mensen die het lezen maar het niet willen worden):Indien mijn werknemers dit wel doen meld het mij of de crew onmiddelijk.Als alle mensen zijn gekozen zal ook hiervan een topic verschijnen.Dus daar zullen ook de crewleden tussenstaan.Dan kan je altijd eens kijken.
    **(dit is voor de mensen die het lezen maar het niet willen worden):Indien mijn werknemers u puchen om u te laten itervieuwen meld het mij of de crewleden onmiddelijk.Als alle mensen zijn gekozen zal ook hiervan een topic verschijnen.Dus daar zullen ook de crewleden tussenstaan.Dan kan je altijd eens kijken.

    Hopelijk wil je mij helpen.!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 22:02 ]

    Daar is de nieuwsbrief voor.


    Let it come and let it be

    nou ik heb toestemming gekregen van de mods om een krant te maken ...

    En ook :de nieuwsbrief zal niet hetzelfde zijn als mijn krant ;)

    boekenwormXx schreef:
    nou ik heb toestemming gekregen van de mods om een krant te maken ...

    Geweldig. Maar toch, ik doe niet mee. Ik vind het ietswat ge-naapt van de nieuwsbrief en ik houd meer van echt originele dingen :3


    Let it come and let it be

    boekenwormXx schreef:
    nou ik heb toestemming gekregen van de mods om een krant te maken ...


    Maar .. Dat is toch eigenlijk zo'n beetje hetzelfde als de nieuwsbrief? Of ben ik nu dom?

    IMSWAG schreef:
    (...)

    Maar .. Dat is toch eigenlijk zo'n beetje hetzelfde als de nieuwsbrief? Of ben ik nu dom?


    nee je bent niet dom ...

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Geweldig. Maar toch, ik doe niet mee. Ik vind het ietswat ge-naapt van de nieuwsbrief en ik houd meer van echt originele dingen :3


    Dat moet jij weten :)

    ~je gebruikersnaam: ICheetah
    ~waarom wil je helper worden:het lijkt me leuk
    ~Welke helper wil je worden: ik wil crew worden
    ~Waarom zou ik je moeten aannemen?: ik geef niet snel op


    You can't not look cool with a crossbow.

    wat is er eigenlijk anders aan de krant dan de nieuwsbrief(dance)


    You can't not look cool with a crossbow.

    ik vul morgen wel in(A)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    wat vul je morgen in?

    Hmm, denk dat ik daar geen tijd voor ga hebben. Leuk idee, maar het lijkt toch wel behoorlijk op de Nieuwsbrief, en als ik het zo doorlees wat hier staat, staat in de Nieuwsbrief meer qua polls/quizzen etc. Maar dat interviewen hier is wel nieuw, en ook een leuk idee (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ok ...:D

    Dus ik heb een paar dingen die anders zijn:
    ~Het staat in een story
    ~mensen hebben meer inspraak
    ~ik werk met de nieuwste quizzen en polls
    ~het wordt bewerkt door de users en niet door mods

    Hopelijk zal dit meer mensen overtuigen ;)

    We hebben al een nieuwsbrief en wat betreft die Spotlight, eigenlijk is dat oneerlijke concurrentie met Q's Spotlight. Maar dat van die interviews is wel leuk, doe dat anderrs alleen?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the