• Voordat je verder leest, moet je weten dat ik totaal geen alcoholische dranken lust. Dus geen wijn, geen kriek & al zeker geen bier (cat)

    Ik wilde daarnet iets drinken en we hadden enkel nog appelsap in zo'n brik. Oké, ik lust eigenlijk geen appelsap maar ik wilde echt geen water drinken. Dusja, ik neem een grote slok (zonder glas, heel bad I know :'DDDD) en ik krijg zo'n vieze, prikkelende smaak in mijn mond. Nja, ik spuug het dus onmiddellijk uit in de wasbak en begin litters water te drinken om die smaak weg te doen. Eerst dacht ik dat de appelsap bedorven was ofzo, maar het blijkt dus het 'verstopte' bier van mijn papa te zijn, omdat hij een weddenschap heeft met mama (één week geen alcohol drinken). Echt, ouders -.-


    Olive

    Aaach, bier is da shit. _O_ :Y) Stuk lekkerder dan appelsap ;D

    En dat vind ik best geniaal van je ouders x'D


    ars moriendi

    Ik vind je papa werkelijk droog. Net zo'n jongere die op een festival ofzo drank wil binnensmokkelen maar dan bij z'n thuis. Heer-lijk. :Y)

    Je vader is echt een baas :Y)


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    Bah bier is echt vieees.

    Dit doet me wel denken aan de keer dat we zelf Flugel hadden gemaakt en in een cola fles hadden gedaan en toen in de koelkast gezet. En mijn vader dronk toen uit die fles (aangezien het best donker was) en mijn vader lust geen enkele alcohol dus die vond het onwijs vies hahaha


    As travars

    Lol (krul)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Weirwood schreef:
    Hahahaha :'D Geniepige ouders.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    ZAYNISMINE schreef:
    Haha! Ik vind bier echt ranzig, drink alleen mixjes. (:

    Ik lust ook geen alcoholische dranken.


    Think before you act.