• Hoe doen jullie meestal jullie haren? In een knot, staart, gewoon los, ..

    Ik zelf doe het meestal in een staart of knot en soms los. Maar ik heb een vraag. Als jullie een knot maken, hoe doen jullie dat dan? Ik maak eerst gewoon een staart, dan draai ik dat en doe daar een elastiekje over. MAar bijna altijd mislukt dat. Iemand tips hoe je een knot goed kunt maken?

    Los ^^


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Thuis doe ik een not, gewoon meteen draaien en dan met een stiekje. verder doe ik soms los of een staart. Ligt eraan of mijn haar stijl is of niet.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Los & Stijlen.


    I love you Tim

    IMSWAG schreef:
    Ik maak eerst gewoon een staart, dan draai ik dat en doe daar een elastiekje over. MAar bijna altijd mislukt dat. Iemand tips hoe je een knot goed kunt maken?


    Nooit teveel moeite tonen aan een knot, je grijpt gewoon al je haren alsof je het in een staart wilt doen (gewoon waar je de knot wilt), en dan sla je het stiekje een paar keer om het bosje haar. Gewoon heel nonchalant, dat zijn vaak de mooiste. : D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ik doe echt ALLES x'd vaak los anders in een visgraatvlecht of een gewone vlecht aan 1kant of in een hoge staart of een dot xd hahaha


    count the blessings

    los, staart, knot.


    Life is a beautiful struggle

    Kort haar, los en soms een inimini staartje xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik heb bijna altijd een knot. :Y) Nu dus ook, haha.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Los, soms in het weekend in een staart.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Los en anders een knot, maar dat is niet vaak.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb echt heel kort haar, dus ik kan niet anders dan los. En één pluk in een staart ziet er ook zo belachelijk uit. (;


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Meestal knot, maar ik heb hetzelfde probleem.
    Anders schuine vlecht.
    Bijna nooit los, tenzj met een speld.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    IK heb altijd mijn haar los. En heel heel heel erg soms heb ik een plukje vast me een clipje.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik eh, prop m'n haar wat bij elkaar en doe er een elastiekje om :') Heb er niet echt een speciale techniek voor :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Los, staart of een knotje. Soms heb ik zo'n tombraider-vlecht, althans dat is de bedoeling. Het ziet er altijd lelijker uit.


    Here & Now