• Hoe doen jullie meestal jullie haren? In een knot, staart, gewoon los, ..

    Ik zelf doe het meestal in een staart of knot en soms los. Maar ik heb een vraag. Als jullie een knot maken, hoe doen jullie dat dan? Ik maak eerst gewoon een staart, dan draai ik dat en doe daar een elastiekje over. MAar bijna altijd mislukt dat. Iemand tips hoe je een knot goed kunt maken?

    Altijd los, behalve als mijn haar echt niet wil meewerken n.n dan doe ik het in een schuine staart.

    Eos schreef:
    Ik doe het zo goed als altijd los.
    En hé, dat probleem heb ik ook! (cat)


    Only those who listen can hear

    Los,maar wel met een speltje opzij. En soms een hoge straat die iets scheef sta. En als ik een knot doe dan draai ik gewoon mijn haar tot een dot en doe het dan met een elastiekje vast.

    Misschien een domme vraag maar :
    Wie slaapt er met een staart of knot in zijn haar?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    LoveLouis schreef:
    Misschien een domme vraag maar :
    Wie slaapt er met een staart of knot in zijn haar?


    Ik (:
    Dat is beter voor je haar


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik doe te veel met mijn haar haha.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    In een staart of in een knot, voordat ik mijn haar liet knippen altijd los. Dus gewoon vast totdat het weer aangroeit.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Knoxville schreef:
    (...)

    Ik (:
    Dat is beter voor je haar


    Dankje. Goed dat ik het weet :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Los, anders een knot.
    Mijn knot is: ik neem mijn haren samen, frommel ze op en draai er een rekje rond.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik maak een staart maar dan wikkel ik de staart zeg maar rond en dan pas het elastiekje eromheen en dan is het een beetje een nonchalante knot, maar toch weer niet te


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik heb het meestal los, maar als ik ga slapen doe ik mijn haar in een staart of vlecht. (ik heb vrij lang haar, als ik geen vlecht of staart maak, zit het onder de klitten).
    Ik maak alleen een knot als het echt heel warm weer is. Ik neem een rekker en maak daar een staart mee, vervolgens draai ik mijn haar drie á vier keer om mijn hand heen en dan maak ik het vast met een wokkel, voor ik mijn hand terug trek en tada! De perfecte knot (die bij mij dan toch, goed blijft zitten).

    Succes (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Gewoon los, ik heb blonde krullen, verry easy. *moest dom giechelen om de titel die totaal niet grappig was*

    ik doe vanalles met mijn haar ;D
    als ik een knot maak , neem ik altijd alles samen , ik draai het dan zo in een rondje en dan doe ik een elastiekje 2 kr er rond, en dan zit die wat los (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Zo goed als altijd een knot, ik maak eerst staart 1/2x stiekje omheen en daarna maak ik knot

    -hopelijk snap je-


    (Be)lieve in (you)rself

    los, het is veel te kort om een staart te maken.


    Save me from myself.