• Hoe doen jullie meestal jullie haren? In een knot, staart, gewoon los, ..

    Ik zelf doe het meestal in een staart of knot en soms los. Maar ik heb een vraag. Als jullie een knot maken, hoe doen jullie dat dan? Ik maak eerst gewoon een staart, dan draai ik dat en doe daar een elastiekje over. MAar bijna altijd mislukt dat. Iemand tips hoe je een knot goed kunt maken?

    Meestal los, maar als ik lui ben en geen zin heb in een knot en een staart tijdens gym en een vlecht/knot tijdens slapen. Als ik thuis kom, doe ik ook direct een knot in m'n haar. Ik kan niet tegen haar, vreselijk irritant, het zit nooit. (cat) Maar als ik een knot maat dan pak ik het in m'n handen dan draai ik het zodat het een soort van staart wordt, maar dan van in elkaar gedraaid haar en die 'staart' draai ik dan op m'n hoofd zodat het een knot wordt en dan een elastiek eromheen. c:


    wth.

    Altijd los (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Altijd vind ik nieuwe dingen.
    Speldjes, haarbanden, rekkertjes, diadeem, tiara, gel, haarlak, staart, en daar combineer ik altijd vanalles mee. Simpelweg omdat je met mijn haar niets kan omdat het te zwaar is, ben ik nog altijd op zoek wat het beste is. Mijn haar los zonder iets erin zal je dus bijna nooit meer kunnen zien, behalve 's nachts dan.
    En ik kan het woord 'knot' niet uitstaan...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    knot XD altijd een knot


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Ik heb los of in een staart. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik begin meestal los met eventueel een haarband, maar in de loop van de dag wordt het meestal een knot want dan heb ik het warm :'D

    Maar ik maak zeg maar met mijn handen een staart (zonder elastiek) en dan met een elastiek vouw ik die staart dubbel en doe ik mijn elastiek er zo vaak mogelijk omheen. Als dat te snappen is :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Los, opgestoken of staart


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Bijna altijd in een uitgezakte knot


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Knot of staart en heel soms een klein staartje van achter
    Hoe ik een knot doe
    Ik maak een stevige staart
    Ik pak de staart op en wind het rond het elastiekje, dan doe ik er nog een elastiekje over en een bus hairspray


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik doe meestal knot of los :'D

    Zo maak ik een knot:

    -Ik houd m'n haar met m'n hand in een soort staart
    -Dan doe ik zegmaar zo'n begin van een staart zonder er helemaal door heen te gaan.
    -Dan prop ik al m'n haar er in en dan m'n elastiekje er nog een keer of 2 erom heen xd

    Moeilijk uit te leggen, maar volgens mij doe ik hetzelfde als jij :'D


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Ik vind los het mooist maar een staart of knot zit het lekkerst en daarna vind ik dat mn haar los niet meer zo mooi zit x'D Omdat de voorste helft dan is uitgerekt, zegmaar.

    Ik maak een knot door mijn haar los bij elkaar te pakken en dan doe ik het elastiekje één keer om ongeveer de helft van mijn haar (bovenste helft) en dan draai ik de onderste helft een kwartslag, en dan doe ik dat elastiekje om de hele knot heen en dan nog een paar keer, zo vaak het kan.
    - ik kan niet uitleggen =D-

    Los (:
    Want ik haat staartjes en knotjes x'D
    Maar nu het super warm is (37 graden hier) draag ik het altijd in een soort knotje. Ik maak een staartje, draai 2x het elastiekje eromheen en bij de derde maar half. Zodat er een soort knotje is. Of anders draai ik mijn haar gewoon rond en zet het met 1 elastiekje vast :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    BeRavenclaw schreef:
    los en anders in een staart


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik doe de mijne meestal los, of op een dot. ik denk da da hier dus die knot moet voorstellen xd
    ik neem gwn men haar bijeen, dan kam ik zodat er geen bulten meer zijn & draai het tot een dotje (:

    Los & als ik het warm heb enzo dan een knot met maar 1 elastiekje ;D gwn elastiekje 1 keer erom heen doen en dan me haren frutselen en elastiekje paar keer eromheen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you