• Hoe doen jullie meestal jullie haren? In een knot, staart, gewoon los, ..

    Ik zelf doe het meestal in een staart of knot en soms los. Maar ik heb een vraag. Als jullie een knot maken, hoe doen jullie dat dan? Ik maak eerst gewoon een staart, dan draai ik dat en doe daar een elastiekje over. MAar bijna altijd mislukt dat. Iemand tips hoe je een knot goed kunt maken?

    los


    You can't not look cool with a crossbow.

    Bijna altijd los, tenzij ik iets moet doen waarbij dat heeeeeel irritant is of wanneer mijn zus er iets leuks mee doet.

    Voor Synchroonzwemmen moesten we altijd een hele stevige knot; Staart maken, drie vlechten er in, die om elkaar heen draaien, elastiekje erom heen en klaar.


    Happy Birthday my Potter!

    bijna altijd los n.n en heel af en toe 1 staart, of 2 staarte of 2 vlechten, maar nooit een knot. ^^


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Mijn knot is gewoon mijn haar verfrommelen tot er geen losse plukjes meer zijn als ik er een rekkertje om doe :')


    Militat omnis amans

    Meestal in een staart, en soms los. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik draag mijn haar meestal op een staart.
    Wanneer ik een knot maak, neem ik mijn haren als in een staart (niet vastzetten met elastiekje) draai het haar als een soort schroef en dan draai ik het in een knot. Vervolgens zet ik het vast met een klem.


    Think before you act.

    Ik doe m'n haren gwn los


    bieb

    Los (met knipje) of knot.
    Ik maak een knot zo ..
    + Ik hou mijn hoofd ondersteboven
    + Pak mijn haar en hou het vast in een staartmodus
    + Hou het nog steeds in een soort van staart en kom omhoog
    + Draai het haar om mijn hand heen
    + Knoop het elastiekje erom heen


    Oke, ik kan niet uitleggen

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 20:37 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Meestal in een staart/los. Of een vlecht. Soms doe ik wel eens een losse knot, als ik 't haar eens op zolder wil. Maar een losse knot is lastiger met stijl, dun haar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Stonem schreef:
    Verschillend, maar het meest van de tijd los.

    Ik doet het eigenlijk op dezelfde manier als jou. Ik grijp het bij elkaar en draai het heel strak om elkaar heen. En dan gewoon een elastiekje :'D Blijft bij mij gewoon perfect zitten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Op werk een staart, of gewoon los. En soms een rommelig knotje.


    Alleen maar tranen van geluk

    PUKKELxDING schreef:
    Los ^^

    Vrijwel altijd los.
    Uitzonderlijk op een scheve vlecht of al mijn haar naar links leggen en zo vaststeken.
    Edit: ik denk niet dat je veel hebt aan de manier waarop ik een knot maak, aangezien ik krullen heb, maar kom. Ik neem gewoon en mijn haar vasst, doe er een rekker over, plooi die staart een beetje alle richtingen op zodat het rommelig wordt en doe die rekker dan strakker, haha. Daar zijn krullen handig voor. :3

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 21:08 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    90% van de tijd los. Heel soms in een staart, maar dat is dan als ik die dag gym heb ;D


    Destroy what destroys you.

    Deletrius schreef:
    Een staart,elke dag [a] En als ik een knotje maak (s'avonds) dan doe ik eerst een staart maken en daarvan een knotje maken. En doe de elastiek er drie keer overheen :p

    Haha ik ook ;] maar soms ook een knotj/los overdag
    (flower)(K)


    btr