• Oh, ik word hier echt gek van. Ik zit dus natuurlijk in een nieuwe klas, met maar drie mensen uit mijn oude klas die ik dus gewoon niet mag, en voor derest mensen die op de andere lokatie hebben gezeten. Gisteren was ik heel positief, ik probeerde gewoon om vrienden te maken enzo, ging ook in de pauze bij hun zitten, ging allemaal goed. Kom ik vandaag op school, allemaal nog heel positief, maar in de pauze zegt een van die andere vriendinnen van hun dat ze me niet mag, en meteen nergeren ze me. dus de tweede pauze stond ik weer alleen, aangezien ik geen pauze heb met mijn vriendinnen. Dus ik kom net thuis ben helemaal aan het balen enzo, zeggen mijn zus en vader dat ik me aan stel en nieuwe vrienden moet gaan maken enzo. Maar ik heb gewoon zoiets, van dat als ik nou gewoon een jaartje wel een keer ga leren, stroom ik zo op naar Havo en kom ik bij vriendinnen in de klas, of dan heb ik tenminste tegelijk met hun pauze. Maar dan krijg ik van mijn vader en zus weer comentaar dat ik het alleen voor mezelf moet doen en dat soort shit, dus ik heb dan weer iets van, aangezien mijn zus het het meeste zei, je bent mijn moeder niet. dus ik word boos, en dan beginen ze te zeggen dat ik dan maar moet proberen om nieuwe vrienden te maken, maar ik zeg dan dus dat niemand uit mijn klas dat wilt, gewoon omdat iedereen elkaar al zo lang kent, en ik ken gewoon eigenljk niemand.

    Sorry voor dit zeiktopic, maar ik moest het gewoon even kwijt.

    Dus, nog iemand met z'n kut klas? Of iemand die weet wat ik moet doen?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik zit bij de mensen van mijn vorige klas -behalve die mensen die zakken of hun jaar overdoen natuurlijk.
    Ik weet niet echt wat je moet doen, sorry :/

    Eumm..

    K'heb zelf een heel leuke klas (krul)
    En die kinderen, die luisteren naar dat kind van:'Ik mag haar niet' hebben geen leven. En ik zou me concentreren op huiswerk :'D, en dan kan je misschien naar havo bij je vriendinnen.
    Scheit aan de mensheid :'D


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Ach, vrienden kunnen toch juist een extra motivatie zijn om een hoger niveau te gaan doen? Zolang je het aankunt, is het alleen maar goed om extra je best te doen, welke motivatie er ook achter zit.
    En dit was nog maar de tweede schooldag. Kijk het nog even aan, wie weet schrikken ze eerst van zo'n nieuw meisje maar beseffen ze dan dat je eigenlijk hartstikke aardig en leuk bent!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik kom volgend jaar ook in een compleet nieuwe klas op een ander niveau en dan heb ik ook geen pauze meer met mijn vriendinnen :[


    I live for the applause, you will die for it.

    Het duurt meestal even. Was bij mij ook zo, ik kwam als enige in een nieuwe klas terecht twee jaar geleden, een klas die heel hecht was. Dus in het begin viel ik daarbuiten, maar toen we een beetje aan elkaar 'gewend' waren zeg maar werd ik ook gewoon opgenomen (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zit terug bij mijn klas van vorig jaar, buiten de mensen die niet door mochten. Wat tot nu toe nog maar één persoon is. Misschien worden het er meer als ze de uitslagen krijgen van hun herexamens. Maar ik vind mijn klaas ook niet bepaald leuk, dus ik ben echt blij dat dit mijn laatste jaar is. :Y)


    All was well.

    nee ik heb een leuke klas :3


    Shoganai i ne~

    Ik weet volgende week pas in welke klas in kom en met wie.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    haha ik zi in en nieuwe school en een nieuwe klasmet 3 mensen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Als jij wilt leren en opstromen, moet je dat gewoon doen. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zit bij mensen die ik wel ken maar niet echt vrienden mee ben, maar ik sta er positief in en ga dinsdag gewoon kijken :Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you