• Oké, ik heb écht jullie help nodig. Want normaal vraag ik mijn vriendinnen om hulp maar dat gaat nu niet, want ik kan het risico niet riskeren dat andere er achter komen. Voor de zekerheid pas ik daarom zijn naam aan in Klaas, en gebruik dus niet zijn echte naam. Kunnen jullie me alsjeblieft helpen?

    Ik ben verliefd op een jongen. Ik heb in de eerste en tweede bij hem in de klas gezeten. Toen vond hij mij wel meer dan leuk maar ik vond hem toen niet leuker als vrienden. Toen kwam het derde lesjaar eraan. Klaas veranderde echt C-O-M-P-L-E-E-T! Klaas was in de eerste en tweede echt de vriendelijkheid zelve, hij hielp iedereen en je kon alles tegen hem kwijt, en hij deed nooit iets bij je en behandelde iedereen bij respect. Maar in het derde leerjaar, ik herkende hem niet meer terug. Hij was hartstikke breed geworden en hartstikke lang. Zijn haar was blonder en zijn huid bruiner. Hij zit elke pauze zit hij bij de 'populairste' mensen van de school, het soort mensen waar iedereen bang voor is of juist tegen opkijkt. Elke pauze heeft Klaas wel een meisje op zijn schoot, knijpt hij bij tien verschillende meisjes in haar kont en maakt hij een flirterig opmerking. Dat deed hij vroeger anders echt N-O-O-I-T! Op de één of andere manier voelde ik me zo erg aangetrokken tot hem en ik vond hem zo erg aantrekkelijk. Het vierde lesjaar brak aan en nu heb ik echt serieuze verliefdheid. En dit wil ik niet. Soms kijkt hij me in de pauzes wat langer aan dat gemiddeld, en dan kijkt hij mij aan met zo'n blik van vroeger: zoals hij vroeger was. Ook legde af en toe zijn arm om me schouder, alleen dan heel zacht en niet hardnekkig zoals bij andere meisjes. En altijd als ik met iemand praat komt hij achter me staan, luistert oprecht mee en slaat dan zijn arm om me heen en/of knuffelt me. Natuurlijk begin ik dan te stotteren en weet ik niet wat te doen, maar ik wil dit niet. Ik ben zo bang dat ik één van die scharrels van hem word, waar hij zo seksueel getint mee omgaat, en ik ben zo bang dat ik gewoon waardeloos voor hem ben dan. Dus please, help me. Geef me advies of echt het maakt niet uit, ik moet gewoon even de mening van iemand horen die hier volledig buiten staat!

    Sorry als het niet te volgen is, ik ben nogal overstuur. Vooral om het feit dat er vandaag foto's voor de school moesten worden genomen en hij weigerde in de camera te kijken want hij bleef naar mij kijken terwijl ik mijn spullen aan het inladen was om naar huis te gaan.

    Please, I really need you advice!
    Ik ben nieuw, en nogmaals, sorry als het niet te volgen is.


    It's true! Blondes do have more fun!

    Ik weet het.

    Ik heb het ook gehad.

    Vraag hem gewoon eens wat hij nu eigenlijk wil.

    Want hij is echt vaag bezig.

    Want ik hoorde van een vriendin waar hij nu werkt naast school en toen reageerde ik wel heel luchtig met: 'Oh, oké, leuk'. Terwijl ik in mijn hoofd helemaal hysterisch aan het herhalen was van: Ik moet naar die winkel toe!


    It's true! Blondes do have more fun!

    Ik heb het niet gehad, en eerlijk gezegd heb ik ook géén idee wat je moet doen (bloos)

    En welkom op Quizlet :'D

    En op msn praten we nooit met elkaar. We zijn beide tegelijk online, maar echt nooit. Soms vraagt hij van: Heb jij de msn van ***? En dan noemt hij weer een meisjesnaam en dat doet me best pijn.


    It's true! Blondes do have more fun!

    Ten eerste, welkom op Quizlet.
    Als ik jou was zou ik er gewoon voor gaan. Die jongen heeft vast ook nog wel dingen van de 1e en 2e van hem inzich en is vast hartstikke lief als je op 1 op 1 met hem bent. If you don't try you don't know (;

    NUTS schreef:
    Ten eerste, welkom op Quizlet.
    Als ik jou was zou ik er gewoon voor gaan. Die jongen heeft vast ook nog wel dingen van de 1e en 2e van hem inzich en is vast hartstikke lief als je op 1 op 1 met hem bent. If you don't try you don't know (;

    Ja, ik heb wel eens met hem korte gesprekjes gevoerd buiten zijn vriendenkring om. Dus echt één op één en dan is hij echt weer die lieve jongen van vroeger, alleen dat krijg je echt niet uit hem bij zijn vrienden.


    It's true! Blondes do have more fun!

    Ik zou het er een keer met hem over hebben als jullie een keer met zijn tweeën zijn. Misschien is er ook wel een reden dat hij plotseling zo veranderd is (:


    Alis volat propriis.

    Trivium schreef:
    Ik zou het er een keer met hem over hebben als jullie een keer met zijn tweeën zijn. Misschien is er ook wel een reden dat hij plotseling zo veranderd is (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ok welkom op Q. ;D Ik zou hem toch wel eens aanspreken over zijn gedrag tov. jou en die andere meisjes.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.