• Ja, daar is mijn school op dit moment mee bezig. Ik pakte net namelijk mijn tas in voor morgen, -ik kwam er ook meteen achter dat er 1 uur uitviel. Yaay!- en toen tilde ik hem op. ZWAAAAAAAAAAAAAAAAR! D:
    Dus ik zet 'm op de weegschaal, wat geeft 'ie aan: 8.2 kilo
    &ja, er zullen wel mensen zijn met veel zwaardere tassen, maar ik vind mezelf nu heel zielig. D:
    Maargoed; iemand zichzelf ook nog zielig gevonden vandaag?


    Opgeven is geen optie.

    Noep wel kut voor je dat je tas zoveel weegt. Ik heb nog -GELUKKIG- vakantie

    De mijne heeft al 12kg gewogen? :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Neem gewoon niet al je boeken mee?


    I am an idiot, I move.

    Mm, ik heb nog twee weken vakantie (:
    Maar mijn tas is een keer rond die 10 kilo geweest. Echt mishandeling voor mijn ruggetjeeee


    Don't dream your life, but live your dream!

    Die van mij is zwaarder. (cat)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Die van mij ging vorig jaar, iedere maandag, over de tien kilo en dan kan ik op die maandagen nou net niet aan mijn locker wegens tijdsgebrek -.-'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    JA. Ik zit bij een kennis in de klas die een niveau gezakt is én naar havo is gegaan, dus ze komt bij mij in de klas. Als ze mijn kennis niet was had ik haar helemaal niet gemogen, denk ik, dus ik heb echt geen zin in het schooljaar bij haar in de klas.

    Mijne woog 11 kilo ;d


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Bij mij gaat het ook zo iets zijn, en ik heb geen kluisje ):


    comfort in c h a o s

    Secretive schreef:
    De mijne heeft al 12kg gewogen? :'D


    *toont medelijden*


    Opgeven is geen optie.

    xFelton schreef:
    Mijne woog 11 kilo ;d


    *toont weer medelijden. xd*


    Opgeven is geen optie.

    Ik doe altijd maar 1 boek in mn tas, en elke leswisseling een nieuw boek. Heb je even een loopje en geen zware tas :D

    Jeeezús. o.o Nog een geluk dat je 't vol kan houden.
    Ik deed 't altijd in m'n kluisje & dan pakte ik telkens de boeken van de 2uur die ik toen had. En dan in de pauze wisselde ik dat om. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Austen schreef:
    Bij mij gaat het ook zo iets zijn, en ik heb geen kluisje ):

    Doe bij vrienden in 't kluisje? Mag vast wel. Deed ik namelijk wel altijd, want ik had ook geen kluisje. (nerd)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sweden schreef:
    O;
    Hoeveel boeken doe jij dan wel niet in je tas? o.o


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California