• Ja, daar is mijn school op dit moment mee bezig. Ik pakte net namelijk mijn tas in voor morgen, -ik kwam er ook meteen achter dat er 1 uur uitviel. Yaay!- en toen tilde ik hem op. ZWAAAAAAAAAAAAAAAAR! D:
    Dus ik zet 'm op de weegschaal, wat geeft 'ie aan: 8.2 kilo
    &ja, er zullen wel mensen zijn met veel zwaardere tassen, maar ik vind mezelf nu heel zielig. D:
    Maargoed; iemand zichzelf ook nog zielig gevonden vandaag?


    Opgeven is geen optie.

    Nightingale schreef:
    Jup. Ik zit in een nieuwe klas en het zijn helemaaal geen leuke kinderen. ;(
    Heb ik ook.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Sweden schreef:
    O;
    Hoeveel boeken doe jij dan wel niet in je tas? o.o


    Even kijken..

    Duits, ak, engels, nask, nederlands en informatica, dan nog +werkboeken, en meestal heb ik ook nog 2 boeken voor hetzelfde vak. D:


    Opgeven is geen optie.

    Romanian schreef:
    Leg boeken in je kluisje, gouden tip. :Y)


    Ga ik zeeeeker doen!


    Opgeven is geen optie.

    Videotape schreef:
    WTF, 8kilo? Sterkte


    Thankyou. (:


    Opgeven is geen optie.

    Wij hebben maximaal zes uren per dag. Dus ik ben nooit later dan 16.15 uit. (:
    En ik neem ook vaak geen boeken mee, want dan gebruiken we ze toch nooit in de les. :'D
    Dus ja, ik heb eigenlijk nog nooit een zware tas gehad. Of ik ben gewoon iemand die heel goed kan tillen, haha.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    k moet mijn rooster nog ophalen


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Mudblood schreef:
    Wij hebben maximaal zes uren per dag. Dus ik ben nooit later dan 16.15 uit. (:
    En ik neem ook vaak geen boeken mee, want dan gebruiken we ze toch nooit in de les. :'D
    Dus ja, ik heb eigenlijk nog nooit een zware tas gehad. Of ik ben gewoon iemand die heel goed kan tillen, haha.


    Da's wel lekker! (:


    Opgeven is geen optie.

    Oh nee, echt vreselijk.
    Ik zie er echt tegenop op weer naar school te gaan. >.<


    Let the Night embrace you

    Ik vind mezelf altijd zielig (joehoe)


    -

    Meestal neem ik de helft van de boeken niet eens mee en de rest ligt altijd wel in m'n kluisje.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb nooit last van een zwarte tas, want ik heb maar één boek nodig op school en dat heb ik maar drie keer in de week nodig. (we werken met laptops op school, die na je examens mee naar huis mag nemen(: ).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dray schreef:
    Ik heb nooit last van een zwarte tas, want ik heb maar één boek nodig op school en dat heb ik maar drie keer in de week nodig. (we werken met laptops op school, die na je examens mee naar huis mag nemen(: ).


    Da's best vet! (:


    Opgeven is geen optie.

    Dray schreef:
    Ik heb nooit last van een zwarte tas, want ik heb maar één boek nodig op school en dat heb ik maar drie keer in de week nodig. (we werken met laptops op school, die na je examens mee naar huis mag nemen(: ).


    Serieus? Dat is gewoon vet!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Cassiopeia schreef:
    (...)

    Serieus? Dat is gewoon vet!

    Ja, serieus (:
    Hihi, we hebben wel een kluisje hoor, maar die gebruik ik niet (omdat ik mijn code vergeten ben ;x)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik hoef pas volgende week naar school.

    Mijn school tas is meer dan 10 kilo zwaar, omdat ik het vertik mn kluisje te gebruiken (bloos)