• Vandaag heeft iemand iets gezegd wat me héél erg pijn vanbinnen deed. En nu spookt het de hele tijd door mijn hoofd. Ik ga niet zeggen wát,want dat is té persoonlijk. Maar ik zit er heel erg mee en wil het even kwijt hoe ik me voel. Wat doen jullie als jullie je kút voelen? :O

    Ik ga vanavond zwemmen ,even mijn hoofd leegmaken :d


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Muziek luisteren en losgaan :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    tranen loslaten, muziek op je hardst zetten en steun zoeken bij vriendinnen(nerd)


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    RoxaneAmber schreef:
    tranen loslaten, muziek op je hardst zetten en steun zoeken bij vriendinnen(nerd)

    Dat doe ik ook wel,maar wil ook soms even alleen zijn.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat is kut D:
    Keihard muziek aanzetten waarvan ik de tekst helemaal uit m'n hoofd ken en meeschreeuwen, of alles eruit lopen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Soundeffect schreef:
    Muziek luisteren en losgaan :'D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Muziek luisteren : )


    Ik ben gemeen xoxo

    In het raam gaan zitten met koffie en naar buiten staren. Works for me!


    It's time to be happy again.

    Negatieve reacties kunnen me vaak niets schelen, dus ik voel me nooit kut als iemand iets zegt. Maar bij jou geval zal ik heel veel gaan hardlopen, naar buiten gaan en schreeuwen. Helpt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Defensive schreef:
    Dat is kut D:
    Keihard muziek aanzetten waarvan ik de tekst helemaal uit m'n hoofd ken en meeschreeuwen, of alles eruit lopen.

    Ik kan alles eruit zwemmen hihiii ,ik stuur het gewoon naar de bodem van het zwembad [aa]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    mensen hebben zovaak dingen tegen me gezegd die me raken. ik heb nu echt een wat dikkere huid gekregen en ga niet meer janken om wat mensen zeggen. je moet gewoon accepteren dat niet iedereen je mag en je moet die mensen gewoon laten lullen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Muziek luisteren en gaan shoppen (krul)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    GuitarsRock schreef:
    mensen hebben zovaak dingen tegen me gezegd die me raken. ik heb nu echt een wat dikkere huid gekregen en ga niet meer janken om wat mensen zeggen. je moet gewoon accepteren dat niet iedereen je mag en je moet die mensen gewoon laten lullen

    Goed gesproken [aa]


    It's going to be difficult, but not impossible.