• Welke username zou je het allerliefst willen hebben, als hij niet bezet was door een ander? Of heb je de gebruikersnaam die jij het allermooist vindt?
    Ik vind Yune of mijn eigen naam, Defensive, het mooist. <3

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 14:39 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Outlaw en nog wel een paar andere (:


    effort never betrays you

    Lighthouse en Infinite wou ik hebben maar psh. (nerd)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 14:35 ]

    Escritura :3 Daar ben ik happy mee.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Unicorn vind ik zo'n vette naam! :9~


    Never run out of reasons to smile...

    Obliviate vind ik echt leuk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben tevreden met Cockney :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Stiekem vind ik Progeny en Void, allebei van mezelf wel mooi, maar Prongs vind ik ook wat hebben en ik wilde FRANKLIN, maar die was al bezet.x]


    everything, in time

    Momenteel waarschijnlijk Bowie en Journey, maar dat komt omdat ik nu even een tijdelijke verslaving heb voor muziek uit de seventies.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik wou Restless als naam,maar dat kon dus niet want diegene was inactief ofzo


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Zo ongeveer alle HP spreuken (bloos)


    Alis volat propriis.

    Dobby. Omdat een schavuit die snel heeft genomen net toen ik er een topic over had aangemaakt, of ik die wel moest doen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Godric schreef:
    Dobby. Omdat een schavuit die snel heeft genomen net toen ik er een topic over had aangemaakt, of ik die wel moest doen.


    Kill it 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Square. :Y)
    Nou nee, ik heb eigenlijk geen idee. Ik ben wel tevreden met die van mij, maar ik heb wel eens mooiere namen gezien, hoewel ik er nu niet meteen een kan noemen. Maar ik zou hem toch niet veranderen, dus het maakt niet zo heel veel uit. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn eigen natuurlijk (wbw)


    -

    Escritura schreef:
    (...)

    Kill it 8D


    Wish it could, er staat zo bij dat die persoon voor het laatst online is geweest in 1970? ;x


    Alleen maar tranen van geluk