Heb je, en zou je willen hebben? En dan als we even vergeten dat het bijna onmogelijk is om gele ogen ofzo te hebben (:
Zelf heb ik blauwe ogen, en zou ik felrode willen ;'3
It is better to reign in hell than to serve in heaven.
Ik heb zelf donkerbruine ogen, maar grijze ogen lijken me erg mooi. Maar als we over onnatuurlijk spreken, lijken gele ogen, smaragdgroene ogen, of een helder blauwgroenig me wel wat.
Ik heb gewoon die saaie blauwgrijze kleur die half Holland ook heeft. Kan er mee leven...
Volgens mij wordt dit trouwens zo'n topic waarin alle blauwogigen gaan roepen dat ze bruine ogen willen, en alle bruinogigen gaan roepen dat ze blauwe ogen willen...
there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.
Flare schreef:
Ik heb gewoon die saaie blauwgrijze kleur die half Holland ook heeft. Kan er mee leven...
Volgens mij wordt dit trouwens zo'n topic waarin alle blauwogigen gaan roepen dat ze bruine ogen willen, en alle bruinogigen gaan roepen dat ze blauwe ogen willen...
Ik heb blauwe ogen, en als we over natuurlijke kleuren praten, wil ik ze net wat feller, zekerweten niet bruin ;'P
It is better to reign in hell than to serve in heaven.