• Hallo, Wie is hier allemaal weleens betrapt terwijl hij/zij aan het kloten was met zijn/haar vriend(in)? En door wie?

    Xxjes van Cloë&Leah

    [ bericht aangepast op 24 juli 2010 - 13:41 ]


    Mensen die om je lachen hebben geen leven

    Ja, en best vaak nog wel.


    Scream for mercy!

    Aangezien je daar eerst een vriend voor moet hebben, ik niet. (krul)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Aangezien je daar eerst een vriend voor moet hebben, ik niet. (krul)


    Only losers can act the way you do

    Ik & mijn ex waren nogal aan het kloten in de badkamer, niet eens heel serieus ofzo. We liepen elkaar een beetje uit te dagen, en op een gegeven moment probeerde hij mijn shirt over mijn hoofd uit te trekken.

    Alleen toen stond de deur van de badkamer open en liep mijn vader daar. Oeps :')
    Dus die gooide de deur vet snel dicht en liep de hele tijd te schreeuwen: 'Ja, ik loop nog op de overloop hoor.'


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Ik & mijn ex waren nogal aan het kloten in de badkamer, niet eens heel serieus ofzo. We liepen elkaar een beetje uit te dagen, en op een gegeven moment probeerde hij mijn shirt over mijn hoofd uit te trekken.

    Alleen toen stond de deur van de badkamer open en liep mijn vader daar. Oeps :')
    Dus die gooide de deur vet snel dicht en liep de hele tijd te schreeuwen: 'Ja, ik loop nog op de overloop hoor.'


    Mijn vader zou hem buiten gezet hebben^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Bij ons altijd net niet. Maar ik denk wel dat ze wisten dat wij dan bezig waren x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Cloudburst schreef:
    Aangezien je daar eerst een vriend voor moet hebben, ik niet. (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Een keer x'D. Toen hij weg was, vroeg mijn vader met een hele grote grijns of hij ons gestoord had. :')

    Edit: dat was met mijn ex die ongeveer iedereen hier wel kent :')

    [ bericht aangepast op 24 juli 2010 - 13:46 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Oh en ik heb ook een keer gehad dat ik met 3 mensen in één bed sliep. 1 jongen, 1 meisje & ik. Die jongen lag in het midden, hij & ik waren dus enkel aan het zoenen. We dachten dat die andere vriendin sliep. Maar dat bleek dus toen niet zo te zijn, totdat ze zich met een ruk omdraaide, en toen had zij dus gehoord dat wij lagen te zoenen haha :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cloudburst schreef:
    Aangezien je daar eerst een vriend voor moet hebben, ik niet. (krul)

    (krul)


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Cloudburst schreef:
    Aangezien je daar eerst een vriend voor moet hebben, ik niet. (krul)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Bijna, mijn werk belde op of ik extra kwam werken en toen waren mijn vriend en ik een beetje aan t kloten.
    Ik kwam met de geniale smoes dat ik mijn paardrijbroek aan het aantrekken was, haha.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Té vaak (krul)


    Alis volat propriis.

    Vorig weekend hebben mijn broer & zijn vriendin ons bezig gehoord we sliepen in een bungalow en die bungalow bewoog de hele tijd hahaha


    Keep on smiling

    hehe xD

    mijn ex vriend sliep hier vaak en we sliepen op zolder waar een enorm kraakbed staat En de volgende ochtend vroeg me moeder of het iets stiller kon hehe (krul)


    I solemny swear i am up to no good