• Wat vinden jullie eigelijk van je naam ?
    Ik noem Lisa en ok het komt wel veel voor maar ik vind hem nog wel mooi (cat)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Michèle. Het enige wat ik een beetje meevallen vind is de schrijfwijze. Michelle is dan weer zo gewoontjes. Maar voor de rest ben ik er wel blij mee.
    Ik had liefst iets speciaals gehad. Enyo vind ik cool ^.^


    And in that moment, we were infinite.

    Jelena vind ik wel mooi. Ik heb zelf nog maar één iemand ontmoet die ook zo heette en dat was nog eens anders geschreven. (krul) En stiekem vind ik het wel leuk om een beetje een speciale naam te hebben.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ingaline vind ik nu niet zo héél mooi, maar het is wel een originele naam en ik ben er best tevreden mee.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Esra
    Ik vind h'm wel mooi :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Hester, ik vind het speciaal, ik ben de enigste die naar mijn opoe (oma) is vernoemd, je hoort meer Esther dan Hester xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Grover schreef:
    Esra
    Ik vind h'm wel mooi :'D


    Dat vind ik zooo mooiiee naammm :D

    Niet lullig bedoelt hoor, maar mijn achterneefje heet ook zo, maar dan schrijf je het zo ezra xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Happen schreef:
    Nikki. Ik had liever zo'n Amerikaanse naam of zo. (krul)


    Hihi (:

    Naamgenoot :'D


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Elise. Gewoon, Elise. ^^

    Grover schreef:
    Esra
    Ik vind h'm wel mooi :'D

    Niet stom bedoeld, maar de hond van een vriendin van mij heet zo ;'x


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Charlene. Ik weet niet waarom maar ik haat hem...


    Life is all about having a good time.

    Marijke.
    Ik vind 'm te ouderwets en buitenlanders kunnen het bijna niet uitspreken, das onhandig.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Shana, soms is het mooi, soms heb ik er de pest aan xd


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Tara Ik hou gewoon van mijn naam :3
    Een Tara is in het boeddhisme een vrouwelijke vredemanifestatie van verlichtende wijsheid.
    Geen idee wat het betekent maar ach dat moest er even bij :O het is dus in iedergeval een god :3
    Maar ik vind het wel een mooie naam hij is ook vrij apart
    En er zijn heel veel honden naar mij vernoemd (A)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik noem ook Lisa en ik vind hem niet meer mooi, gewoon omdat hij niet meer 'origineel' is. Ik ken wel 10 lisa's, ook al zijn ze op een andere manier geschreven


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Jana, ik vind het een hondenaam. D:


    None but ourselves can free our minds.