• Wat vinden jullie eigelijk van je naam ?
    Ik noem Lisa en ok het komt wel veel voor maar ik vind hem nog wel mooi (cat)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Kimberly, ik vind hem Bleegh


    Better a witty fool than a foolish wit

    Sharon die komt egt vaak voor...

    Maar je moet hem op z'n hollands uitspreken en de A niet in E veranderen xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Kristy, ik ken niemand die zo heet :'D
    Maar het is wel irritant want niemand schrijft het in een keer goed, ze schrijven het altijd met 'Ch', 'C' of 'ie' aan het eind --'. En de meesten spreken het uit als 'Kirsty' maar het is gewoon 'Kristie' (op de uitspreekbare manier). Maar het is altijd beter dan dat ik als jongen had geheten (Olaf --')


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ik heet Myrthe, het valt wel mee. ^^


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Amy, valt mee te leven.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Charlotte, ik vind hem niet speciaal, maar lelijk is hij nu ook weer niet (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Cinna schreef:
    Amy, valt mee te leven.


    Geweldige naam (A) :Y) [zo heet mijn vriendin]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik houd van mijn naam. Jip als meisje... Het showt een beetje mijn aparte karakter :'D
    Alleen flikken mensen het TOCH om het verkeerd te spellen. I mean, Jip en Janneke? Zo moeilijk is het toch niet? Dan schrijven ze "Yip", of "Yippe" of "Jippe". En dan heb ik echt iets van; hoe moeilijk wil je doen? :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Sophie komt echt heel erg vaak voor.

    Astrid, hm, komt niet vaak voor. Maar veel mensen zeggen het verkeerd, dan leggen ze klemtoon op de i, en niet op de a ;D vooral belgen en fransen en zo doen dat. Duitsers & Tsjechen zeggen mijn naam goed _O_


    Destroy what destroys you.

    'k Vind Nynke wel een leuke naam x]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Iedereen moet me Kate noemen.
    Ik ben Karen beu als hel.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Jessica, ik weet eigenlijk niet wat ik er van vind. Het is mijn naam, ik luister er naar. Ik vind het niet een heel lelijke naam. Ik heb er eigenlijk nog nooit zo over na gedacht, haha.


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.

    Mijn naam is perfect voor mij.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    i looooove my name :'D


    | Reality is for people that lack imagination |