Kristy, ik ken niemand die zo heet :'D
Maar het is wel irritant want niemand schrijft het in een keer goed, ze schrijven het altijd met 'Ch', 'C' of 'ie' aan het eind --'. En de meesten spreken het uit als 'Kirsty' maar het is gewoon 'Kristie' (op de uitspreekbare manier). Maar het is altijd beter dan dat ik als jongen had geheten (Olaf --')
Every word written is a victory against death | Michel Butor
Ik houd van mijn naam. Jip als meisje... Het showt een beetje mijn aparte karakter :'D
Alleen flikken mensen het TOCH om het verkeerd te spellen. I mean, Jip en Janneke? Zo moeilijk is het toch niet? Dan schrijven ze "Yip", of "Yippe" of "Jippe". En dan heb ik echt iets van; hoe moeilijk wil je doen? :'D
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.
Astrid, hm, komt niet vaak voor. Maar veel mensen zeggen het verkeerd, dan leggen ze klemtoon op de i, en niet op de a vooral belgen en fransen en zo doen dat. Duitsers & Tsjechen zeggen mijn naam goed
Jessica, ik weet eigenlijk niet wat ik er van vind. Het is mijn naam, ik luister er naar. Ik vind het niet een heel lelijke naam. Ik heb er eigenlijk nog nooit zo over na gedacht, haha.
real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.