• Hebben jullie een afstandrelatie? Of zouden jullie een afstandrelatie aan kunnen? Ik heb er 1 & heb er wel een beetje moeite mee ;x De afstand is ongeveer 115 kilometer. Ik woon in belgie en hij nederland dusja.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 17:26 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Nog nooit gehad, maar ik geloof er wel in. Als het échte liefde is en je elkaar wilt.


    All was well.

    Forever Alone.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb er geen, maar de jongen die ik leuk vind woont een aantal uurtjes vliegen, weg, en dat is toch wel de grootste reden dat het waarschijnlijk niks zou worden... Maar als je genoeg van diegene houdt, en je steekt er genoeg tijd in, zou het denk ik best kunnen werken. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Check.
    We wonen 1 uur en 45 minuten met de trein van elkaar af. Maar ik geloof juist dat dit onze kracht is, dat was onze relatie zo sterk maakt. Ik ben dol op 'm en zou 'm niet willen verruilen voor iemand dichterbij. Nooit niet.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Scum schreef:
    Check.
    We wonen 1 uur en 45 minuten met de trein van elkaar af. Maar ik geloof juist dat dit onze kracht is, dat was onze relatie zo sterk maakt. Ik ben dol op 'm en zou 'm niet willen verruilen voor iemand dichterbij. Nooit niet.

    Dat heb ik ook wel een beetjee.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik denk dat in een afstandsrelatie de momenten waarop je mekaar ziet van extra waarde zijn, omdat je mekaar niet zo vaak kunt zien. Nu koos ik er bewust voor om mijn nu exvriend alleen in de weekenden te zien vanwege mijn school, maar een- tot tweemaal per week was voor mij destijds voldoende :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou dat niet aankunnen, weet ik nu al..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn vriendje woont op 25 kilometer afstand, en om eerlijk te zijn vind ik dat ver genoeg. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Heb het gehad, ongeveer 185 kilometer. Het is dan ook uit gegaan door de afstand mede door mijn werk, omdat we daardoor nog minder konden afspreken. Maar het is niet onmogelijk ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Haha niet echt, anderhalf uur rijden ;p


    Alis volat propriis.

    Mijn liefje woont misschien net 2 kilometer van me af, haha.


    Ik ben gemeen xoxo

    Valt te zien hoe ver denk ik ...


    Has no one told you she's not breathing?

    ik had er een, Italie.. het was best moeilijk en de relatie moet de afstand zeker waard zijn.. bij ons was dat niet zo.. :/

    Ik heb 2 LAT-relaties gehad, maar nu heb ik er al 1,5 jaar een dicht aan huis. Werkt voor mij een heel stuk beter -persoonlijke mening-.


    I love you Tim

    Uneventful schreef:
    Forever Alone.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.