• Hebben jullie een afstandrelatie? Of zouden jullie een afstandrelatie aan kunnen? Ik heb er 1 & heb er wel een beetje moeite mee ;x De afstand is ongeveer 115 kilometer. Ik woon in belgie en hij nederland dusja.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 17:26 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Nooit gehad, en ik zou het ook niet echt willen, das zo ingewikkeld

    Nooit gehad, nooit van plan.


    Olive

    Euhh, mijn vriend en ik wonen ongeveer 40 km uit elkaar, maar hij werkt hier maar 15 km vandaan. Duss, we zijn elke nacht bij elkaar. :)
    Ik heb er dus weinig moeite mee:D


    Bad decisions make good stories.

    Ik vond het verschrikkelijk. Zo'n relatie werkt niet voor mij. Ik heb echt zwaar respect voor mensen die dat wel kunnen. Ik heb 2 relaties gehad op afstand. Echt, wat een hel. Ik ga dat niet nog een keer aan want ik ga er zelf gewoon aan kapot. Hoe dramatisch dat ook klinkt. Ik heb iemand nodig die in de buurt is en die ik vaak kan zien en niet 1 keer in de 2 weken.


    Music is the new sex

    ik had er een...ik woon in groningen...en hij in gouda...ik zag hem te weinig...en er waren nog wat dingetjes...dus heb ik het uitgemaakt...
    nu heb ik een vet lief vriendje, die maar 30 km ver weg woont...dat is iets heel anders dan 250:Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    IMSWAG schreef:
    Nog nooit gehad, dus ik zou het niet weten. (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik had eens een soort van vriendje in Italië, dat was ook niet leuk 8D
    Maar nee, ik wil geen afstandsrelatie, dat zou ik niet kunnen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb er geen; had er bijna één en dat was dan iets van een 1100km van mij weg, haha :'D
    maar als je hem echt graag ziet & hij ziet jou graag heeft die afstand niet echt veel belang. Volgens mij kan het wel lukken hoor ^^