• For everyone who believes in Drarry:




    Klik voor inschrijven gezamenlijke drarrystory! :D


    The story of all stories

    Er zijn twee Slytherin Princes die met The Darkest Love van elkaar houden -maar eigenlijk elkaars Perfect Enemy zijn en- Being Wacthed kinky vinden,(those Bad boys) die op me wachten en als ik te laat ben hebben ze weer last van Erased Love en dan breekt The Afterwar los. En geloof me dan is er geen plaats voor Forgiveness & Reconciliation. Ze moesten natuurlijk eerst wel wat Changes ondergaan maar hé We all have our scars. Ik zei nog tegen hen:
    "Never fall in love"
    Maar gezien ze dat hele Frenemy gedoe zat waren zei de ene:
    "I guess the urge to kiss you is just expressing how much I hate you."
    waarop de andere zei:
    "How could you love me when your heart is stone cold?"
    Ik zei nog zo:
    "When you play with fire you get burnt."
    Maar ze hadden er geen oor naar en toen ze in de problemen kwamen vroeg ik:
    "Would you kill for the one you love?"
    Waarop de ene heimelijk zei:
    "Killers are quiet."
    "Ja, we zullen vechten als Snakes&Lions," zei de andere.
    Nu is hun relatie Surreptitious&Mellifluous, maar ik vind ze best schattig zo.


    'DracoCervus is extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.


    NO SPARKLES ALLOWED.

    Soundtrack


    Dramione-lovers: gtfo.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 20:36 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Obliviatum schreef:
    @LoveLost
    normaal was de andere schrijver aan de beurt, maar ik zal zien ik wil eerst een stukje geschreven hebben voor de andere stories
    ik ben blij dat je het verhaal goed vind :3


    Om eerlijk te zijn is die superrrrrr!!!!!!!
    :9~:Y):9~:Y)(H)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oppugno schreef:
    (...)
    Okay, Emmett en Jasper niet. En Carlisle ook niet, omdat ie gewoon cool is. Beste onweer, raak Bella een paar keer extra, alstublieft...

    En ik dacht net aan Pottermore (zoals al de hele dag en nacht), zal ik een uil nemen of een kat? Ik weet het echt niet haha =p


    Ik neem een uil :Y). Die zijn gewoon lauw :Y)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Oppugno schreef:
    (...)
    Okay, Emmett en Jasper niet. En Carlisle ook niet, omdat ie gewoon cool is. Beste onweer, raak Bella een paar keer extra, alstublieft...

    En ik dacht net aan Pottermore (zoals al de hele dag en nacht), zal ik een uil nemen of een kat? Ik weet het echt niet haha =p


    Beide dat mag volgens mij xD

    Wel een zwarte kat xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ooh
    ik wil een witte kat en dan noem ik die Snowbal
    of een zwarte dan noem ik die Ashes


    Cool, neat, swell -Cry

    Obliviatum schreef:
    ooh
    ik wil een witte kat en dan noem ik die Snowbal
    of een zwarte dan noem ik die Ashes


    Coool of snowy is owk leuk

    BRB


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    (...)

    Om eerlijk te zijn is die superrrrrr!!!!!!!
    :9~:Y):9~:Y)(H)

    dankje
    maar de story is ook niet volledig van mij
    ik doe de Draco Pov's


    Cool, neat, swell -Cry

    Haha ik wil wel een witte uil, die noem ik dan... Severus, denk ik. Of een grijze kat en die noem ik ook Severus :3

    Heb mijn zus mijn kamer uitgestuurd en haar spullen achter haar aangegooit. Ze durfde niet op haar eigen kamer te slapen omdat er 2 torren zaten -.-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Haha ik wil wel een witte uil, die noem ik dan... Severus, denk ik. Of een grijze kat en die noem ik ook Severus :3

    Heb mijn zus mijn kamer uitgestuurd en haar spullen achter haar aangegooit. Ze durfde niet op haar eigen kamer te slapen omdat er 2 torren zaten -.-


    -.-'. Maar ik zou het bij een Uil houden, die zijn cool, en dan zo'n grote kerkuil _O_


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Basilisk schreef:
    (...)

    -.-'. Maar ik zou het bij een Uil houden, die zijn cool, en dan zo'n grote kerkuil _O_

    Ja, dat is gaaf, alleen weet ik geen goede naam. Severus is zo lang =P Of ik vernoem hem naar mij, Rosa :3 Want daar heb ik een anonieme naam haha =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Ja, dat is gaaf, alleen weet ik geen goede naam. Severus is zo lang =P Of ik vernoem hem naar mij, Rosa :3 Want daar heb ik een anonieme naam haha =P


    Ik ga hem naar mijn hond Kosmo noemen :Y). Of anders noem ik hem/haar Believe, Destiny, Olaf of King _O_


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Uhm je kan maar 1 huisdier nemen hoor mensjes ;).


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema

    Wolowizard schreef:
    Uhm je kan maar 1 huisdier nemen hoor mensjes ;).


    Ik neem gewoon een uil, dat zei ik net al :3


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Basilisk schreef:
    (...)

    Ik ga hem naar mijn hond Kosmo noemen :Y). Of anders noem ik hem/haar Believe, Destiny, Olaf of King _O_

    Believe is leuk :3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oh wacht, ik weet het al, ik neem eem uil en die noem ik Todd :3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Omg, ik ben dit aan het luisteren, het is echt mooi O.O :


    Every word written is a victory against death | Michel Butor