• For everyone who believes in Drarry:




    Klik voor inschrijven gezamenlijke drarrystory! :D


    The story of all stories

    Er zijn twee Slytherin Princes die met The Darkest Love van elkaar houden -maar eigenlijk elkaars Perfect Enemy zijn en- Being Wacthed kinky vinden,(those Bad boys) die op me wachten en als ik te laat ben hebben ze weer last van Erased Love en dan breekt The Afterwar los. En geloof me dan is er geen plaats voor Forgiveness & Reconciliation. Ze moesten natuurlijk eerst wel wat Changes ondergaan maar hé We all have our scars. Ik zei nog tegen hen:
    "Never fall in love"
    Maar gezien ze dat hele Frenemy gedoe zat waren zei de ene:
    "I guess the urge to kiss you is just expressing how much I hate you."
    waarop de andere zei:
    "How could you love me when your heart is stone cold?"
    Ik zei nog zo:
    "When you play with fire you get burnt."
    Maar ze hadden er geen oor naar en toen ze in de problemen kwamen vroeg ik:
    "Would you kill for the one you love?"
    Waarop de ene heimelijk zei:
    "Killers are quiet."
    "Ja, we zullen vechten als Snakes&Lions," zei de andere.
    Nu is hun relatie Surreptitious&Mellifluous, maar ik vind ze best schattig zo.


    'DracoCervus is extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.


    NO SPARKLES ALLOWED.

    Soundtrack


    Dramione-lovers: gtfo.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 20:36 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Basilisk schreef:
    (...)

    Ja, ik heb een buitenboord, maar die is afgebroken -smart- en na deze afspraak word er een afspraak gemaakt dat ik plaatjes (voor de Belgen blokjes ofzo) krijg :C

    (dus dan bedoel ik deze krijg :C).


    Egt smart hahaha ik heb owk zo'n plaatjesbeugel gehad maar 9 maanden O.o


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    (...)

    Egt smart hahaha ik heb owk zo'n plaatjesbeugel gehad maar 9 maanden O.o


    ik moet hem -waarschijnlijk- een jaar in :C. Maar dit is al de tweede keer dat die buitenboord is gebroken dus dat ding mag mij gewoon niet xd


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Basilisk schreef:
    (...)

    Ja, ik heb een buitenboord, maar die is afgebroken -smart- en na deze afspraak word er een afspraak gemaakt dat ik plaatjes (voor de Belgen blokjes ofzo) krijg :C

    (dus dan bedoel ik deze krijg :C).

    Die heb ik ook, maar dan zonder de kleurtjes =P Die is wel fijn eigenlijk, na een tijdje doet ie geen pijn meer. Succes!

    @Sharon: Die van die Ticking ding ken ik al, en die musical, ik ben nu hier: Klik!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Basilisk schreef:
    (...)

    ik moet hem -waarschijnlijk- een jaar in :C. Maar dit is al de tweede keer dat die buitenboord is gebroken dus dat ding mag mij gewoon niet xd

    Ze hebben nu al onzichtbare beugels da's zo'n bitje egt O.o


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    (...)
    Ze hebben nu al onzichtbare beugels da's zo'n bitje egt O.o

    Ja daar moet je mij niks over vertellen -zucht-.


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema

    LoveLost schreef:
    (...)
    Ze hebben nu al onzichtbare beugels da's zo'n bitje egt O.o


    Seriously? Oké, de god van de Drarry's moet mij helpen om de orto te overleven :C


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Oppugno schreef:
    (...)
    Die heb ik ook, maar dan zonder de kleurtjes =P Die is wel fijn eigenlijk, na een tijdje doet ie geen pijn meer. Succes!

    @Sharon: Die van die Ticking ding ken ik al, en die musical, ik ben nu hier: Klik!


    Ow jammer maar die musical slaat nergens op xxD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wolowizard schreef:
    (...)
    Ja daar moet je mij niks over vertellen -zucht-.


    Why??


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Basilisk schreef:
    (...)

    Seriously? Oké, de god van de Drarry's moet mij helpen om de orto te overleven :C


    I'll be there on a magical way...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    (...)

    Why??

    Met zo'n onzichtbaar nachtbeugel ding zit ik voor de rest van mijn leven opgescheept!


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema

    Wolowizard schreef:
    (...)
    Met zo'n onzichtbaar nachtbeugel ding zit ik voor de rest van mijn leven opgescheept!



    Mijn zus had zoveel beugels gehad dat ze die niet meer hoefde O.O


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Basilisk schreef:
    (...)

    Seriously? Oké, de god van de Drarry's moet mij helpen om de orto te overleven :C

    Haha vertel de ortho over Drarry :3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wolowizard schreef:
    (...)
    Met zo'n onzichtbaar nachtbeugel ding zit ik voor de rest van mijn leven opgescheept!


    Zou ik owk moeten hebben maar die vent zei dat het niet nodig was...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oppugno schreef:
    (...)
    Haha vertel de ortho over Drarry :3


    Die heeft dan iets van WTF O.O xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ga gewoon de hele tijd aan Drarry denken :'D. (dat ze voor mijn neus staan te zoenen ofzo, dan blijft mijn mond wel openstaan xd)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor