• For everyone who believes in Drarry:




    Klik voor inschrijven gezamenlijke drarrystory! :D


    The story of all stories

    Er zijn twee Slytherin Princes die met The Darkest Love van elkaar houden -maar eigenlijk elkaars Perfect Enemy zijn en- Being Wacthed kinky vinden,(those Bad boys) die op me wachten en als ik te laat ben hebben ze weer last van Erased Love en dan breekt The Afterwar los. En geloof me dan is er geen plaats voor Forgiveness & Reconciliation. Ze moesten natuurlijk eerst wel wat Changes ondergaan maar hé We all have our scars. Ik zei nog tegen hen:
    "Never fall in love"
    Maar gezien ze dat hele Frenemy gedoe zat waren zei de ene:
    "I guess the urge to kiss you is just expressing how much I hate you."
    waarop de andere zei:
    "How could you love me when your heart is stone cold?"
    Ik zei nog zo:
    "When you play with fire you get burnt."
    Maar ze hadden er geen oor naar en toen ze in de problemen kwamen vroeg ik:
    "Would you kill for the one you love?"
    Waarop de ene heimelijk zei:
    "Killers are quiet."
    "Ja, we zullen vechten als Snakes&Lions," zei de andere.
    Nu is hun relatie Surreptitious&Mellifluous, maar ik vind ze best schattig zo.


    'DracoCervus is extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.


    NO SPARKLES ALLOWED.

    Soundtrack


    Dramione-lovers: gtfo.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 20:36 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Oppugno schreef:
    (...)
    Haha coole oma :3
    Yes, de regen stopt hier een beetje.

    EDIT: Damn, nu hagelt het -.-

    Liever regen dan hagel ;x


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik ben nu egt zo pissed!!
    langs de ene kant wil ik nu juist heel graag schrijven om te laten zien da ze me nie klein krijgt
    maar aan de andere kant, als mensen het niet goed vinden, wrm zou ik dan nog schrijven


    Cool, neat, swell -Cry

    Dray schreef:
    (...)
    Liever regen dan hagel ;x

    Ja, dat.
    En yaaaay, misschien hebben we binnen 5 dagen kittens!

    @Boven me: Jezus, wat een rotkind is dat. Je moet je er niks van aan trekken en haar gewoon negeren! Dat verhaal is hartstikke goed en dat xAllstar kind ofzo, is gewoon zielig.
    Oh, en wat Dumbledore tegen Hagrid zei in deel 5 geloof ik: hij krijgt ook iedere dag haatbrieven, maar hij gaat ook gewoon door met les geven en Hogwarts onderhouden :3

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 12:28 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Obliviatum schreef:
    ik ben nu egt zo pissed!!
    langs de ene kant wil ik nu juist heel graag schrijven om te laten zien da ze me nie klein krijgt
    maar aan de andere kant, als mensen het niet goed vinden, wrm zou ik dan nog schrijven

    Trek je er niets van aan!
    Je schrijft super goed!


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema

    Obliviatum schreef:
    ik ben nu egt zo pissed!!
    langs de ene kant wil ik nu juist heel graag schrijven om te laten zien da ze me nie klein krijgt
    maar aan de andere kant, als mensen het niet goed vinden, wrm zou ik dan nog schrijven

    Schrijf gewoon, je laat je toch niet kisten omdat één iemand niet tegen Drarry kan?! You can do it Girl!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Obliviatum schreef:
    ik ben nu egt zo pissed!!
    langs de ene kant wil ik nu juist heel graag schrijven om te laten zien da ze me nie klein krijgt
    maar aan de andere kant, als mensen het niet goed vinden, wrm zou ik dan nog schrijven


    Het is toch maar 1 iemand die het niet leuk vind? En sowieso zijn er altijd mensen die datgene wat jij doet niet leuk vind, zo zit alles nou in elkaar. Laat je vooral niet kleinkrijgen, dat deed J.K Rowling en alle andere schrijvers toch ook niet? Anders waren er nu niet 7 delen van Harry Potter, er waren/zijn vast ook wel mensen die Harry Potter vanaf deel 1 al niet leuk vonden en J.K Rowling schreef toch ook door?

    Mijn tip, schrijf voor jezelf, en niet voor anderen (:


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Oppugno schreef:
    (...)
    Ja, dat.
    En yaaaay, misschien hebben we binnen 5 dagen kittens!

    @Boven me: Jezus, wat een rotkind is dat. Je moet je er niks van aan trekken en haar gewoon negeren! Dat verhaal is hartstikke goed en dat xAllstar kind ofzo, is gewoon zielig.
    Oh, en wat Dumbledore tegen Hagrid zei in deel 5 geloof ik: hij krijgt ook iedere dag haatbrieven, maar hij gaat ook gewoon door met les geven en Hogwarts onderhouden :3

    Yeah, kittens zijn schattig :3

    En voor de rest ben ik het helemaal met je eens (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    dankje
    ik snap gwn niet wat haar probleem is
    we doen alletwee ons best voor het verhaal
    en dan gaat ze ons effe afbreken
    wat voor een leven heb je dan als je andere mensen hun motivatie naar beneden haalt


    Cool, neat, swell -Cry

    Dray schreef:
    (...)
    Yeah, kittens zijn schattig :3

    En voor de rest ben ik het helemaal met je eens (:

    Haha ja, ook al gaan we ze belachelijke namen geven. Wie noemt zijn kittens nou weer Purple, Pink, Black en Blue? Het enige goede is dat ik van Black S.J.B. maak: Sirius Jacob Black (A)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Obliviatum schreef:
    dankje
    ik snap gwn niet wat haar probleem is
    we doen alletwee ons best voor het verhaal
    en dan gaat ze ons effe afbreken
    wat voor een leven heb je dan als je andere mensen hun motivatie naar beneden haalt



    Geen leven :Y)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Obliviatum schreef:
    dankje
    ik snap gwn niet wat haar probleem is
    we doen alletwee ons best voor het verhaal
    en dan gaat ze ons effe afbreken
    wat voor een leven heb je dan als je andere mensen hun motivatie naar beneden haalt

    Negeer d'r gewoon en verwijder haar reacties. Aan zo'n kind moet je je energie niet eens aan verspillen dat is ze niet waard. Wij weten allemaal dat je goed kan schrijven en je moet je écht niet laten tegen houden door zo'n soort iemand.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oppugno schreef:
    (...)
    Haha ja, ook al gaan we ze belachelijke namen geven. Wie noemt zijn kittens nou weer Purple, Pink, Black en Blue? Het enige goede is dat ik van Black S.J.B. maak: Sirius Jacob Black (A)

    Haha, dat vind ik eigenlijk wel droog alleen:
    Waar is Yellow dan? (no_chears) Yellow vind ik een leuke naam (wbw)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oppugno schreef:
    (...)
    Haha ja, ook al gaan we ze belachelijke namen geven. Wie noemt zijn kittens nou weer Purple, Pink, Black en Blue? Het enige goede is dat ik van Black S.J.B. maak: Sirius Jacob Black (A)

    ahhww
    je bent Rebecca vergeten

    @Iedereen dankje echt waar, ik stop niet met mijn verhaal
    maar ik kon het niet laten een bericht in haar gb te posten ik hoop dat ze andere mensen nu met rust laat
    dankje dankje dankje
    jullie zijn echt geweldig!!(K)(H)(flower)


    Cool, neat, swell -Cry

    Obliviatum schreef:
    (...)
    ahhww
    je bent Rebecca vergeten

    @Iedereen dankje echt waar, ik stop niet met mijn verhaal
    maar ik kon het niet laten een bericht in haar gb te posten ik hoop dat ze andere mensen nu met rust laat
    dankje dankje dankje
    jullie zijn echt geweldig!!(K)(H)(flower)


    Drarryheads zijn geweldig, had je dat nog niet door dan? (wbw)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    @Kirsty
    Ohhww yeah we own this place
    -homie-


    Cool, neat, swell -Cry