• De titel spreekt voor zich, lucht je hart eens (cat)
    Ik aan verhalen in de top die meer kudo's hebben dan lezers/abo's :Y)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    dat er zoveel van het zelfde is, okay ik schrijf ook gewoon graag over harry potter. maar alles is gewoon harry potter, justin bieber, tokio hotel, one direction en twilight.


    live long and prosper

    Hat schreef:
    Aan de mensen die in de top staan met meer kudo's dan abo's, zoals jij zei, en aan mensen die niet goed kunnen schrijven en in de top staan, zodat de echt getalenteerden zo geen kans krijgen. (:


    To infinity and beyond •

    Aan de mensen,
    en aan dat ik net 2x heb gsmst. En nogsteeds geen credits heb.. :(
    Vind ik niet fijn.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Aan slecht geschreven fanfiction die toch in de top 5 komen en honderden abo's hebben. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Aan de irritante fangirls.

    WEAREYOUNG schreef:
    Mensen die over alles problemen maken. En aan mensen die niet goed kunnen schrijven maar toch in de top staan omdat ze over een bekende schrijven. :Y)


    Jaa vooral dat 2e :S


    I will be.

    Ecanus schreef:
    Aan dat je de laatste tijd je mening niet meer mag lijken te geven, als je het niet eens bent met de topicmaakster of anderen. Of je het nou normaal zegt of niet, je wordt heel snel aangevallen op het hebben van een afwijkende mening. Can't stand that.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    De Zoekmachine


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.