• De titel spreekt voor zich, lucht je hart eens (cat)
    Ik aan verhalen in de top die meer kudo's hebben dan lezers/abo's :Y)

You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

Quizzen die nergens op slaan en de vele verhalen over meneer Bieber, One Direction, Tokio Hotel, Potter en Twilight. Al ben ik fan van HP en een een beetje van Twilight, er zijn gewoon veel te veel verhalen (cat)

[ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 13:01 ]

Obviously.

#1 De meeste mensen op Quizlet.
    #2 De stories in de top met meer kudo's als lezers, en verschrikkelijk geschreven zijn.
    #3 Quizen die nergens op slaan.
    #4 Spelling die nergens op slaat. (Van sommige users, voornamelijk nieuwelingen)
    #5 De kudo's in het algemeen.
    #6 Mensen die verhaalideeën stelen.
    #7 De ruzie die altijd in topics heerst
    #8 Mensen die denken dat ze cool zijn door topics te verzieken
    #9 De eindeloze 'ik ga naar de kapper' topics, of omgekeerd 'ik ben net naar de kapper geweest.'
    #10 Aandachtstopics
    #11 Het feit dat je mening geven wel verboden lijkt.
    #12 De honderden topics van een meisje dat zingt en altijd een nieuw topic aanmaakt
    #13 Alles dat met Justin Bieber te maken heeft.

[ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 13:43 ]

comfort in c h a o s

Ik erger me aan alle bovengenoemde dingen. Maar in het bijzonder de hypes, eerst TH, Twilight, Justin Bieber, HP en nu One Direction.
    Oh en ik erger me kapot aan de schrijfstijl van bepaalde verhalen die vaak in de top staan. Verhalen met een zogenaamde "melige" schrijfstijl die bloedirritant is. Van die verhalen waar meer aandacht is besteedt aan de Lay-Out dan de inhoud maar volop gelezen worden omdat de naam van een "hype-personage" erin staat. Aaaaaaarghhhhh.

[ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 13:04 ]

Here & Now

Austen schreef:
    #1 De meeste mensen op Quizlet.
    #2 De stories in de top met meer kudo's als lezers, en verschrikkelijk geschreven zijn.
    #3 Quizen die nergens op slaan.
    #4 Spelling die nergens op slaat. (Van sommige users, voornamelijk nieuwelingen)
    #5 De kudo's in het algemeen

amen. couldn't agree more.

Obviously.

Ecanus schreef:
    Aan dat je de laatste tijd je mening niet meer mag lijken te geven, als je het niet eens bent met de topicmaakster of anderen. Of je het nou normaal zegt of niet, je wordt heel snel aangevallen op het hebben van een afwijkende mening. Can't stand that.

Olive

Alles waar ik me aan erger zijn al genoemd..
    + de topics met allemaal hetzelfde probleempje D:

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Ecanus schreef:
    Aan dat je de laatste tijd je mening niet meer mag lijken te geven, als je het niet eens bent met de topicmaakster of anderen. Of je het nou normaal zegt of niet, je wordt heel snel aangevallen op het hebben van een afwijkende mening. Can't stand that.

All I have in life, is my imagniation.

Genius schreef:
    Voornamelijk aan de mensen (cat)

Your make-up is terrible

Ecanus schreef:

Have you ever been alone in a crowded room?

Scotland schreef:
    Dat One Direction is ontploft op Q(cat)

Maar het heeft zijn voordelen

Firm believer of all that is magic

Aan de hypes, aan dat je je mening niet meer mag geven, aan de 'melige' quizzen die in de Top staan, aan iedere keer fanfiction of Antichrist (niks persoonlijks hoor, maar ik vind dat soort verhalen nou eenmaal niet leuk) verhalen in de Top, en aan depressieve teksten op profielen(nerd)

Zo, heb ik mijn hartje even gelucht:Y)

[ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 13:21 ]

*klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

Scotland schreef:
    Dat One Direction is ontploft op Q(cat)

Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

Defensive schreef:
    Aan veel dingen.

maar vooral die van jou

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

De rellers, spammers, spambots en reclamebots.

Ik vind het storend dat overal kritiek opkomt en dat sommige mensen hier gewoon te lui zijn om bepaalde dingen te doen waar zoveel werk is in gestoken.

But that's life, isn't it? :3

Let the Night embrace you