• De titel spreekt voor zich, lucht je hart eens (cat)
    Ik aan verhalen in de top die meer kudo's hebben dan lezers/abo's :Y)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    -Aan sommige Users
    -Quizzen die in de top staan en nergens op slaan.
    - Ook story's die superslecht geschreven zijn .
    -Ruzie's in Topic's door mening verschillen.
    -Twincet story's[of hoe je het spel] dat is gewoon gor >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mensen die denken dat zij die stories hebben bedacht omdat ze heel toevallig eerste waren.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mensen die gewoon constant lopen te zeiken over vanalles en nog wat. Ik heb het gewoon opgegeven om op dat soort topics te reageren.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    AngelFox schreef:
    Aan quizzen die echt nergens op slaan. En dan staan ze ook nog eens in de top 5. xS


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ecanus schreef:
    Aan dat je de laatste tijd je mening niet meer mag lijken te geven, als je het niet eens bent met de topicmaakster of anderen. Of je het nou normaal zegt of niet, je wordt heel snel aangevallen op het hebben van een afwijkende mening. Can't stand that.

    ^
    This.
    Neemt niet weg dat ik d'r gewoon maling aan heb en m'n mening er neerzet :]


    No growth of the heart is ever a waste

    De kudo's, want dat wordt nooit eerlijk. En dat je zo snel aangevallen wordt als je iets niet leuk vindt (zie Justin Bieber, Tokio Hotel vroeger, Harry Potter).


    Oh, oh. En als je rollen gaat uitdelen dat ze dan Nederlandse namen gaan gebruiken bij Engelse/Amerikaanse hoofdpersonen. Ugh.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 13:50 ]


    Destroy what destroys you.

    Ecanus schreef:
    Aan dat je de laatste tijd je mening niet meer mag lijken te geven, als je het niet eens bent met de topicmaakster of anderen. Of je het nou normaal zegt of niet, je wordt heel snel aangevallen op het hebben van een afwijkende mening. Can't stand that.


    + Het kudosysteem vind ik nogal belachelijk.
    + De stellingen zijn vaak geen goede stellingen (te vaag of gewoon te overduidelijk). En het zou leuker zijn om een stelling per week te doen (een goede dan wel), waar je deftig over kunt discussiëren.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 14:33 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Genius schreef:
    Voornamelijk aan de mensen (cat)


    Ex astris, sciencia

    Aan mensen die niet normaal schrijven, met spelfouten enzo.

    Genius schreef:
    Voornamelijk aan de mensen (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat men in topics niet op de echte vraag reageert. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ecanus schreef:
    Aan dat je de laatste tijd je mening niet meer mag lijken te geven, als je het niet eens bent met de topicmaakster of anderen. Of je het nou normaal zegt of niet, je wordt heel snel aangevallen op het hebben van een afwijkende mening. Can't stand that.


    All I wanna do is lose control

    Aan de mensen die overal commentaar op moeten geven ook al gaat het hen niets aan en kunnen ze totaal niet volgen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dat écht goede verhalen niet eens gelezen worden.


    Smile and live.

    Trivium schreef:
    Aan de obsessies (cat) Alleen die van HP vind ik niet erg :x


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"