• Wat is jou ergste gebeurtenis met een leraar?

    Ik werd een keer heel boos op me Frans docent en begon heel erg arrogant te praten.:9~


    I will be.

    mag het ook een juf van de basisschool zijn?


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    FredWeasley schreef:
    mag het ook een juf van de basisschool zijn?


    tuurlijk;) Hett blijft toch een leraar:D


    I will be.

    AlexHoneyy schreef:
    (...)

    tuurlijk;) Hett blijft toch een leraar:D


    ja dat is waar.

    maar goed

    ik zat in groep 2
    mijn juf (een vrouw die eigenlijk danslerares wou worden en haar haar altijd verfde de ene keer was het rood met zwart de andere keer lichtpaars met donkerpaars enz..)
    mijn juf vroeg aan mij wat de datum en de dag was, ik wist het niet, zij werd boos, ik moest huilen en toen werd ik met mijn stoeltje de gang op gezet.


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    FredWeasley schreef:
    (...)

    ja dat is waar.

    maar goed

    ik zat in groep 2
    mijn juf (een vrouw die eigenlijk danslerares wou worden en haar haar altijd verfde de ene keer was het rood met zwart de andere keer lichtpaars met donkerpaars enz..)
    mijn juf vroeg aan mij wat de datum en de dag was, ik wist het niet, zij werd boos, ik moest huilen en toen werd ik met mijn stoeltje de gang op gezet.


    Hahahah dat heb ik vaker gehad. Vooral in groep 8xD


    I will be.

    AlexHoneyy schreef:
    (...)

    Hahahah dat heb ik vaker gehad. Vooral in groep 8xD


    waha XD


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Groep 8, we waren buiten aan het volleyballen en ik ging even naar binnen om wat water te drinken en toen zij mijn meester (Ik had twee leraren, de juf was buiten), dat ik de rommel van iemand anders moest gaan opruimen in het handenarbeidlokaal. Dat vertikte ik, en vooral omdat hij het vroeg aangezien ik hem niet mocht. En toen begon hij boos te worden en als ik het niet deed moest ik na blijven. Dus ik werd ook boos en noemde hem een 'hondenlul' en 'Achterlijke mongool' en toen ging ik naar buiten, toen haalde hij me terug en moest ik gaan schrijven op een papiertje waar ik dat zei, toen heb ik heel simpel dit opgeschreven: "Omdat ik niet mag liegen."
    Hihi, hij heeft niks meer gezegd tegen me! ^^
    (Ik moet er wel even bijzeggen dat ik op een zwaar Chriselijke school zat en ik dat absoluut niet ben, dusja..xd)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 8:58 ]


    Forever.

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 11:42 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Modmededeling: Bericht aangepast omtrent privacy.

    Hahaha oké, dat is best geniaal!

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 12:09 ]


    Forever.

    Ambrosine schreef:
    Groep 8, we waren buiten aan het volleyballen en ik ging even naar binnen om wat water te drinken en toen zij mijn meester (Ik had twee leraren, de juf was buiten), dat ik de rommel van iemand anders moest gaan opruimen in het handenarbeidlokaal. Dat vertikte ik, en vooral omdat hij het vroeg aangezien ik hem niet mocht. En toen begon hij boos te worden en als ik het niet deed moest ik na blijven. Dus ik werd ook boos en noemde hem een 'hondenlul' en 'Achterlijke mongool' en toen ging ik naar buiten, toen haalde hij me terug en moest ik gaan schrijven op een papiertje waar ik dat zei, toen heb ik heel simpel dit opgeschreven: "Omdat ik niet mag liegen."
    Hihi, hij heeft niks meer gezegd tegen me! ^^
    (Ik moet er wel even bijzeggen dat ik op een zwaar Chriselijke school zat en ik dat absoluut niet ben, dusja..xd)

    Haha, geniaal!

    Hm, meestal kan ik gewoon kletsen onder de les en kijken ze niet naar me, omdat ik meestal mijn huiswerk wel maak en al die zut. Haha brave ik (A)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Het was vorig jaar gebeurd.
    Ik heb Epilepsie. Het was iets de doen in school voor ons jaar.
    Ik ging even op de gang omdat ik niet tegen dat lawaai kon.
    Komt er een leerkracht waar ik les van had ;

    Naar binnen. Ik zeg zo tegen haar : Ik kan daar niet zo goed
    tegen omdat ik Epilepsie heb. Zij geloofde mij niet.
    Als dat in je dosier staat dan nog zei ze.
    Ik dacht dat ik ook gezegd had dat vier leerkrachten het
    wisten dat ik epilepsie heb (dat weten die)
    gezegt dat zei het weten.

    Ik ben nog steeds boos op die leerkracht ik haat die gewoon.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Oppugno schreef:
    (...)
    Haha, geniaal!

    Hm, meestal kan ik gewoon kletsen onder de les en kijken ze niet naar me, omdat ik meestal mijn huiswerk wel maak en al die zut. Haha brave ik (A)


    Omg dat doet me denken aan afgelopen schooljaar!
    Iedereen zit te werken en ik ook, maar af en toe wordt er wel eens wat gezegd en adn vooral door mijn buurvrouw, en elke keer, maar dan ook echt elke keer krijg ik de schuld! Het is altijd 'Mevrouw Jolene' die aan het praten is! Daar kan ik echt zo niet tegen hé... Ik heb er zelfs een keer twee uur voor na moeten komen omdat ik zei dat ik helemaal geen ene flikker had gezegd. Natuurlijk was dat precies bij de verkeerde leraar en was die sacho dusja..


    Forever.

    Ik zou het niet weten... Ik ben zo af en toe wel eens brutaal naar de leraren en vooral bij mijn vorige wiskundeleraar was dat gewoon erg grappig, maar eigenlijk zijn het altijd de mensen met wie ik zit te kloten die eruit gestuurd worden.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb het samen met een vriend zo bont gemaakt bij een Frans lerares dat we beiden het hele examenbundel van Frans moesten overschrijven. We hadden een *ahum* doodnormaal gesprek over seks en SM *ligt plat als ze terugdenkt*


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ambrosine schreef:
    (...)

    Omg dat doet me denken aan afgelopen schooljaar!
    Iedereen zit te werken en ik ook, maar af en toe wordt er wel eens wat gezegd en adn vooral door mijn buurvrouw, en elke keer, maar dan ook echt elke keer krijg ik de schuld! Het is altijd 'Mevrouw Jolene' die aan het praten is! Daar kan ik echt zo niet tegen hé... Ik heb er zelfs een keer twee uur voor na moeten komen omdat ik zei dat ik helemaal geen ene flikker had gezegd. Natuurlijk was dat precies bij de verkeerde leraar en was die sacho dusja..

    Ahw )= Bij mij gebeurd zoiets niet, en als ze vinden dat ik teveel praat, dan zeggen ze: 'Rosa, opletten.' en dan denk ik altijd van: "Wtf, ik ben geen hondje?" Ik kan heel slecht tegen bevelen en al die zut. Maar er moet nooit iemand anders nablijven voor mij =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    In groep 6, hebben we een invallerares huilend de klas uit laten rennen, ;'P


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.