• Hi Peepsz !!
    Ik heb jullie aandacht dus en nu ga ik übersexte rollen weg geven.Eerst even stukje verhaal ^^

    Het gaat over een meisje die al heel lang aan HipHop doet. Ze zit bij een hele beroemde Dansstudio waar ook heel vaak artisten heen gaan om naar dansers en danseressen te kijken. Het meisje is heel goed en is ookal vaak uit gekozen. Verder heeft ze een oudere broer waar ze het heel goed mee kan vinden en hele lieve ouders. Ook is ze best wel popi op school,doordat ze al zo vaak in clips heeft gedanst. Maar daar besteet ze niet echt heel veel aandacht aan en leeft gewoon als een 'normaal' iemand. Als er op een dag weer een beroemd iemand komt voor dansers(moet nog verzinnen wie) doet het meisje gewoon haar best als anders. Als ze dan gekozen word en dan later hoord dat ze met een jongen moet dansen in plaats zo als ze meestal doet gewoon naast de zanger(es) kijkt ze eerst wel verbaasd maar het boeid haar later ook niet echt meer. Als ze dan ziet wie het is dan kijkt wel ze op, omdat het een jongen is die ze totaal niet verwacht had

    Rollen;
    Verassing 1:TOMSDICK
    Verassing 2:PersianRose
    Verassing 3:BERTxERNIEx3
    Verassing 4:sayXkiss
    Verassing 5:boHARTtom
    Verassing 6:JOYCESTAR
    Verassing 7:KimFootball
    Verassing 8:LOLLIPOPx
    Verassing 9:DonEdHardy
    Verassing 10:xNIJNTJE
    Verassing 11: Billneukerx3


    Info:
    Rol:
    Plaatje:
    Tekst:




    IK VERTEL PAS WAT JE ROL IS ALS ALLE BEZET ZIJN !En waneer ik daar zin in heb (A)

    xoxoxox


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    maar ik wil wel 2zijn lieofrd!!!

    Is ook goed als jij 1 krijgt dan geef ik rose dinges 2 ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Rol: Verassing ... Kies zelf maar XD

    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=76524

    Tekst: Hi poepz!<3 Ik ben Renee en loop al 16 jaartjes op deze aardbol rond! Muziek is mijn alles en mijn vrienden ook. Vroeger werd ik gepest en nu nog steeds omdat ik 'anders' ben. n_n Nouja ik kan skieen maar wil leren snowboarden. Verder dans en acteer ik. Ik hou van Hello Kitty, Cupcakes en Bigsunglasses! Nouja ik moet gaan! Byee poepz nice to meet you!<3


    I do not hook up.

    BEKENDMAKEN NU!! [A]


    when words fail, music speaks.

    Rol: Verassing 1.

    Plaatje:http://a.bebo.com/app-image/7174827922/5411656627/PROFILE/i.yaquiz.com/img/q/u/08/06/24/85150358-♥♥Scene'_8.jpg

    Tekst:HOI ik ben Charissa maar noem me maar gerust Char.x Ik ben zeventien jaartjes jong en ik heb een tweelingsbroer Jason. Ik ben een ego typetje met een hyperactieve kant. Ik ban zelden Depri of Niet-actief. Ik drum al 10jaar en ik doe ook aan streetdance maar daar ga ik mee stoppen. Konijntjes adoreer ik samen met mijn bijnaam Pretty Princess. Ik heb zwart haar en grijze ogen, en mijn haar is NIET gekleurd. Als je aan mijn vrienden zit dan heb je een probleem want mijn vrienden zijn heilig voor me. Bubai.<3


    *He's the one.

    Jup schat 1 is ook goed.x33


    *He's the one.

    MWHUHAHAHAA (6)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: 2 of 1 kijk maar welke het beste is =D

    Plaatje: http://www.trustedlog.com/wp-content/uploads/2007/11/jennifer-love-hewitt-1.jpg

    Tekst:

    Heey lieverd!

    Ik ben dus Michelle en ben 17 jaartjes oud! Mijn hobby's zijn dansen, zingen en acteren! Ik heb ook al enkele bijrolletjes gespeeld in serie's en films =D! Zoals je dus op de foto kan zien heb ik bruin haar en bruine ogen, niet echt bijzonder ofzeu.. Maar ik heb niet echt veel keus als ik een beetje cariërre wil maken met acteren.. Dan moet ik er natuurlijk niet bij lopen als een gothic, emo, huppel of weet ik het allemaal.. Op dat na leid ik een gewoon normaal leven, en heb ook wel eens mijn rot dagen en mijn goede =D! Maar ik moet ervan door!

    Bubaai!

    YAY^^ RaquelSEX bedankt voor de rol!<3


    I do not hook up.

    YAY^^ RaquelSEX bedankt voor de rol!<3

    Ja kheb ook niet speciaal een rol er bij gepropt ofzo (A)


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Bekendmaakinnggg ÖÖÖÖ
    *zit hier te flippen*
    (A)

    IK....nu gemeen zijn en nog niet zeggen ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Schat please ik wil het weten(huil)


    *He's the one.

    Haha ik ook gemeen zijn want ik al weten welke rol ik krijg ^^

    Annelies dat mag je niet zeggen x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    RAQUEL!!!!!


    *He's the one.