• Hi Peepsz !!
    Ik heb jullie aandacht dus en nu ga ik übersexte rollen weg geven.Eerst even stukje verhaal ^^

    Het gaat over een meisje die al heel lang aan HipHop doet. Ze zit bij een hele beroemde Dansstudio waar ook heel vaak artisten heen gaan om naar dansers en danseressen te kijken. Het meisje is heel goed en is ookal vaak uit gekozen. Verder heeft ze een oudere broer waar ze het heel goed mee kan vinden en hele lieve ouders. Ook is ze best wel popi op school,doordat ze al zo vaak in clips heeft gedanst. Maar daar besteet ze niet echt heel veel aandacht aan en leeft gewoon als een 'normaal' iemand. Als er op een dag weer een beroemd iemand komt voor dansers(moet nog verzinnen wie) doet het meisje gewoon haar best als anders. Als ze dan gekozen word en dan later hoord dat ze met een jongen moet dansen in plaats zo als ze meestal doet gewoon naast de zanger(es) kijkt ze eerst wel verbaasd maar het boeid haar later ook niet echt meer. Als ze dan ziet wie het is dan kijkt wel ze op, omdat het een jongen is die ze totaal niet verwacht had

    Rollen;
    Verassing 1:TOMSDICK
    Verassing 2:PersianRose
    Verassing 3:BERTxERNIEx3
    Verassing 4:sayXkiss
    Verassing 5:boHARTtom
    Verassing 6:JOYCESTAR
    Verassing 7:KimFootball
    Verassing 8:LOLLIPOPx
    Verassing 9:DonEdHardy
    Verassing 10:xNIJNTJE
    Verassing 11: Billneukerx3


    Info:
    Rol:
    Plaatje:
    Tekst:




    IK VERTEL PAS WAT JE ROL IS ALS ALLE BEZET ZIJN !En waneer ik daar zin in heb (A)

    xoxoxox


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Rol:Verassing 7 ? <3 My lucky number ;)

    Plaatje:http://s252.photobucket.com/albums/hh31/scenequeenbby/scene%20girls/?action=view¤t=l_8ee37989cc37b29ca044d6b4ba0a8f9f.jpg

    Tekst:
    Hyee hunnyy'ss<3
    Joliena hieroo :]
    17 jaar geleden , ben ik hier terecht gekomen , en dat bevalt me damn goed x]
    je moet niet zo'n 'attitude' tegen me aanslaan want ik doe het 10x harder terug^^
    Ik hou van men vrienden/vriendinnen , famillie , HK , Gloomy Bears, Big sunglasses, Ice Cream,Boys, Party'ss,Alcohol etc..
    dat lieft ik zoo<33
    ik haat Wannabe's, fakers en vliegende beestjes -> die mep ik gewoon dood Ö x]
    hobby's? euhmm dansen zeker ? xD
    ik ben nogal lui xD , dusz ik hou niet van sport
    dusz eum , nu ken je mij zowat , ik jou dusz niet , ik peer em hierr
    ciao miauw <3



    Ow Sorry , had ni gezien dat 7 al bezet was , mag ik dan 9 ? :]

    Dankje dankje dankje lieve lieve lieverd ^^

    Maar ik wist wel al dat ik een rol kreeg hooa [/ego]

    MEER MENSEN !!!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)

    Ow Sorry , had ni gezien dat 7 al bezet was , mag ik dan 9 ? :]

    Jup mag hoa ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    YaaY Tnx <'33


    when words fail, music speaks.

    Thnx , hunny bunny [srr zeg dat woord graag xD]
    <33

    Lieford deed ik hier iets voor wnt ik volg niet meer x'D


    *He's the one.

    Lieford deed ik hier iets voor wnt ik volg niet meer x'D

    Ja dat deed je schat ;]Kijk maar op de eerste page


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ow echt x'D


    *He's the one.

    Ik vidn hem niet ><


    *He's the one.

    Ik vidn hem niet ><

    whaha kheb je ook mooi verward met iemand andersmet joyce ja jullie hebben ook mooi dezelfde foto x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    dat dacht ik al x'D


    *He's the one.

    maar ik wil wel 2zijn lieofrd!!!


    *He's the one.

    Rol:
    Verassing 1 of 2. xD

    Plaatje:
    http://tn3-1.deviantart.com/fs14/300W/f/2007/028/9/e/HeartBreakerClothing_Jan2007_1_by_saturdayx.jpg

    Textje:
    Listen up Bitch!


    Rose is de naam van deze chicka. 15 Jaar ben ikuu. Jawel 16. Ik weet.. ik lyk jonger[/eigendunk] maar.. SO WHAT! Ben je jaloers ofz? Hobby's heb ik niet en die wil ik ook niet hebben. Ik heb 1 oudere broer die er niet toe doet. Myn humeur is afwisselend en ik kan ook best lief zyn hoor. Meestal ben ik ook wel gewoon lief. Maar meer heb ik niet te zeggen...

    So Bye!


    XxX Rose


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    JIJ BEKEND MAKEN NU!