• Nou, kijk.
    Ik wil een nieuwe serie gaan maken, waar ik ook echt mee verder ga. Want nu loop ik steeds vast. Maar ik ben wel in een schrijfbui, maar heb geen goed idee voor een nieuwe serie... Weet jij wat?
    Het idee moet:

    *Goed zijn (adûh)
    *Mag met fantasie (tijreizen, speciale gaves zijn)
    *Moet mensen aantrekken
    *Niet zo een standaard love-story zijn


    Ik vind het verder leuk om te schrijven over mensen met een gave (magie, paranormaal etc.) TH mag er in voor komen, maar het moet niet!
    Verder wil ik geen JB, CB, TC of weet ik wat!

    O, en nog een dingetje. De persoon die het idee geeft krijg als ie wil zo-ie-zo een rol, en verder ben ik niet van plan veel extra rollen te doen. Hooguit 1 of 2.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Sommige mensen hebben een bepaalde gaven of een mutatie en die komen dan bijeen bij een school voor gemuteerde kinderen/mensen. En daar leren ze vanalles over hun krachten etc. En er komt liefde tussen en weet ik veel wat? [/Beetje gejat van de film X-Men] xD


    I live for the applause, you will die for it.

    Sommige mensen hebben een bepaalde gaven of een mutatie en die komen dan bijeen bij een school voor gemuteerde kinderen/mensen. En daar leren ze vanalles over hun krachten etc. En er komt liefde tussen en weet ik veel wat? [/Beetje gejat van de film X-Men] xD


    Jah leuk idee! ^^
    Kijk nog even of er andere ideeën zijn!
    Niet dat deze niet goed is ofzo! :P


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...