• De stelling van vandaag luidt:
    Men zou met gesloten ogen verliefd moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    Ja doei en dan doe je je ogen open en kunnen ze je afvoeren omdat je van schrik een hartaanval hebt gehad of zo. 8D

    Maar even serieus, ik vind wel dat er minder gelet moet worden op uiterlijk en meer op innerlijk, maar ik vind uiterlijk ook belangrijk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oneens,
    oki ze zeggen wel altijd dat uiterlijk niet zo belangrijk is dan innerlijk maar persoonlijk vind ik het uiterlijk ook belangrijk. Ik zeg niet dat hij de knapste persoon op aarde moet zijn maar een verzorgd en fatsoenlijk en een enigzins knap uiterlijk is zeker zo belangrijk als het innerlijk. Dus neen, ik zie graag ook de persoon voor ik verliefd word op hem.

    Ja, Het gaat om persoonlijk heid

    Maar toch vind ik wel dat als je aan het zoenen bent je niet tegen een heel lelijk gezicht kijkt waarvan je bijna moet kotsen


    "When you are in hell, only the devil can help you out." ~ John Kramer

    Weirwood schreef:
    Het oog wil ook wat.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    We kunnen wel roepen dat het om persoonlijkheid gaat, maar je moet je toch ook lichamelijk aangetrokken voelen tot deze persoon? Seks is, hoe dan ook, belangrijk in 'n relatie, en natuurlijk speelt uiterlijk een rol daarin. Dus, ik ben oneens.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    oneens, ik vind niet dat meteen bij elke lelijk iemand moet denken: 'Iew, daar ga ik dus nooit mee uit!'
    Maar echt iemand die stinkt, weet ik veel wat, is ook weer het andere uiterste...
    En trouwens: iedereen heeft toch een andere smaak?


    Deep inside, I've never felt alive

    Mudblood schreef:
    Natuurlijk niet.
    Als je geliefde zo lelijk is als de nacht als je je ogen open doet...
    Pfoeh.
    En je moet allebei de kanten van je geliefde mooi vinden.


    I love you Tim

    Mee eens
    Ik vind meestal een jongen leuk op zijn geur en soms vanwege het uiterlijk.
    Meestal blijken degene die ik leuk vind via zicht, niet mijn type qua innerlijk te zijn.
    Degene die ik leuk vind via geur en minder knap vind, zijn qua innerlijk mijn type
    Ik werd ook verliefd op een jongen die ik eigenlijk niet mooi vond, dus innerlijk is toch belangerijker


    Wees jezelf, doe wat je wilt. Laat je niet een hokje stoppen, doe lekker gek

    Kingcrawler schreef:
    Oneens,
    oki ze zeggen wel altijd dat uiterlijk niet zo belangrijk is dan innerlijk maar persoonlijk vind ik het uiterlijk ook belangrijk. Ik zeg niet dat hij de knapste persoon op aarde moet zijn maar een verzorgd en fatsoenlijk en een enigzins knap uiterlijk is zeker zo belangrijk als het innerlijk. Dus neen, ik zie graag ook de persoon voor ik verliefd word op hem.

    Hij moet vooral mooie handen hebben!

    +


    Ik ben het zo eens met deze stelling kuch

    Ja, want het innerlijk is veel belangrijker dan het uiterlijk, maar toch wordt iedereen wel een beetje beinvloed door het uiterlijk en eigenlijk slaat dat nergens op, want het gaat erom dat je je fijn voelt bij diegene.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nee, vind ik niet.
    Het oog moet ook wat hebben vind ik.


    Life is hard and then we die

    Oneens. Innerlijk is belangrijker ja, maar iedereen houdt -bewust of onbewust- rekening met het uiterlijk.

    First schreef:
    Eigenlijk wel ja.
    Je moet naar het innerlijk kijken ipv het uiterlijk.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Oneens. In een relatie moet je je ook op een bepaalde manier tot de ander aangetrokken voelen, anders wordt het ook niets. Dus als je iemand uiterlijk écht niets vind, maar zijn innerlijk wel, loopt het waarschijnlijk op een gegeven moment toch wel mis. Het oog moet inderdaad ook wat hebben, zoals Annick al zei.

    En als je anders echt wil weten als je met gesloten ogen verliefd kunt worden, adviseer ik je om mee te doen aan Dating in the dark, haha :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Oneens, het uiterlijk is heel belangrijk voor de voorplanting. Mensen met een mooi uiterlijk heb gunstige genen die moeder natuur wilt dat we doorgeven. Uiterlijk is gewoon belangrijk.
    Ik zeg niet dat mensen die niet knap zijn het niet waard zijn om verliefd op te worden.

    Je word verliefd op het uiterlijk, maar houd van het innerlijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall