• De stelling van vandaag luidt:
    Men zou met gesloten ogen verliefd moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    Uneventful schreef:
    Wat? Stel je voor hij lijkt op ... octo ofzo? Wat dan?


    Haha octo is sexy. :')


    The sun will rise and we will try again.

    Ja, ik ben ook met gesloten ogen verliefd geworden eigenlijk, niet letterlijk natuurlijk (hoera)


    This is me.

    Is dat geen qoute van Andy Warhol?

    Ik vind hem deels kloppen, er is ook niets aan als de ander echt spuuglelijk is.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ambrosine schreef:
    Uhm, innerlijk is heel belangerijk, maar uiterlijk ook wel. Hoogst waarschijnlijk zou ik het niet aan kunnen als die super lieve jongen, die mijn hart heeft veroverd iemand is die bijvoorbeeld zichzelf nooit wast, of er bij loopt als een zwerver. Klinkt misschien gemeen maar dat zou ik nooit kunnen volhouden, hoe geweldig zijn innerlijk dan ook is. Maar ik ga iemand niet beoordelen op een te grote neus, of grote oren (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik vind innerlijk wel belangrijk, maar wees eerlijk, als je iemand voor het eerst ziet let je ook vaak op het uiterlijk. En als je iemand echt heel lelijk vind, maar hij/zij is wel heel lief, gaan mensen toch vaak twijfelen.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Genius schreef:
    Dan moet je meedoen aan daten in het donker. :')

    Hahaha.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Spotgaai schreef:
    Ik vind innerlijk wel belangrijk, maar wees eerlijk, als je iemand voor het eerst ziet let je ook vaak op het uiterlijk. En als je iemand echt heel lelijk vind, maar hij/zij is wel heel lief, gaan mensen toch vaak twijfelen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik vind wel dat je aangetrokken moet zijn tot je 'geliefde' dus nee


    All I have in life, is my imagniation.

    Dat is overdreven.
    Liefde zou je moeten voelen met je ogen dicht, maar verliefdheid niet.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ZAYNISMINE schreef:
    Eens. Mensen kijken tegenwoordig veel te veel naar uiterlijk, veel te oppervlakkig dus.


    Dat gaat al eeuwen zo hoor.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nee, je moet iemands uitstraling toch kunnen zien, en of iemand zichzelf goed verzorgd.


    Alis volat propriis.

    Nuh, bij een knap maar vreselijk vervelend persoon houd je het toch niet lang uit, dus het komt zo uiteindelijk ook wel goed.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Weirwood schreef:
    Het oog wil ook wat.

    Nee


    No growth of the heart is ever a waste

    oneens, stel je voor dat je hem/haar ziet en die opeens op Voldemort lijkt ofzo :o


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT