• De stelling van vandaag luidt:
    Men zou met gesloten ogen verliefd moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Blinde tieners gaan vragen aan zienden of de persoon knap is...
    Heel vervelend, want iedereen vind iets anders.


    Serieus? o-O
    Dan is heel de romantiek ervan af -.- ik zou dan als ik blind was gaan voelen en zo een beeld bij elkaar schrapen (: maak niet uit als et onbetrouwbaar is, maar enige wat ik aan ander zou vragen [liefst aan die persoon zelf] van hoe hij eruit ziet enzo.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn vriendje is een halve Rus, heeft een beetje overgewicht, draagt een bril en houdt van screamo muziek. Ik val dus niet op hoe iemand eruit ziet, maar hoe iemand van binnen is.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Weirwood schreef:
    (...)
    JA! Ik moest nog even snel iets doen (cat)

    Dan is het goed :'D


    -

    grapefruit schreef:
    Mijn vriendje is een halve Rus, heeft een beetje overgewicht, draagt een bril en houdt van screamo muziek. Ik val dus niet op hoe iemand eruit ziet, maar hoe iemand van binnen is.

    Haha, ik dacht even aan Viktor Krum. ;D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Fellatio schreef:
    (...)

    Serieus? o-O
    Dan is heel de romantiek ervan af -.- ik zou dan als ik blind was gaan voelen en zo een beeld bij elkaar schrapen (: maak niet uit als et onbetrouwbaar is, maar enige wat ik aan ander zou vragen [liefst aan die persoon zelf] van hoe hij eruit ziet enzo.


    Het is heel irritant.
    Er zit een meisje bij mij op school dat dat dus steeds vraagt. Zo van "is hij knap?' En dan zeg ik soms wel eens 'Ja, dan moet je zelf maar gaan kijken, want ik weet niet wat jij knap vind' (:
    Of ze zegt 'Jij bent echt lelijk!' Maar dat kán je gewoon niet beoordelen...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    grapefruit schreef:
    Mijn vriendje is een halve Rus, heeft een beetje overgewicht, draagt een bril en houdt van screamo muziek. Ik val dus niet op hoe iemand eruit ziet, maar hoe iemand van binnen is.


    Ja. Net zoals de mijne. Behalve dat 'Rus'-gedeelte (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Mudblood schreef:
    (...)
    Haha, ik dacht even aan Viktor Krum. ;D


    Die is Bulgaars (cat)

    HAHAHAHA, sorry, meligheid.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Het is heel irritant.
    Er zit een meisje bij mij op school dat dat dus steeds vraagt. Zo van "is hij knap?' En dan zeg ik soms wel eens 'Ja, dan moet je zelf maar gaan kijken, want ik weet niet wat jij knap vind' (:
    Of ze zegt 'Jij bent echt lelijk!' Maar dat kán je gewoon niet beoordelen...


    & die meisje is blind?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    & die meisje is blind?


    Iedereen op mijn school (of slechtziend, dan ;')
    Maar zij: Ja.
    Er zijn er trouwens nog drie die dat doen...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    grapefruit schreef:
    (...)

    Die is Bulgaars (cat)

    HAHAHAHA, sorry, meligheid.

    Nou. Het is allemaal in het oosten. ;D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mudblood schreef:
    (...)
    Nou. Het is allemaal in het oosten. ;D


    Rusland is Verder naar het noorden dan Bulgarije.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    (...)

    Rusland is Verder naar het noorden dan Bulgarije.


    Ligt Bulgarije niet dichtbij Griekenland? In die richting? Want dan weet ik hoeveel het met Russen verschilt (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Iedereen op mijn school (of slechtziend, dan ;')
    Maar zij: Ja.
    Er zijn er trouwens nog drie die dat doen...


    Oww, vaag ja. Maar wel beetje gemeen dat jij dan zegt; dat moet jezelf maar zien ;P.
    Maar, speciaal school dan ofzo? zo ja, wrm zit jij daar dan op ?:$ -ik ben niet nieuwsgierig ofzo-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Oww, vaag ja. Maar wel beetje gemeen dat jij dan zegt; dat moet jezelf maar zien ;P.
    Maar, speciaal school dan ofzo? zo ja, wrm zit jij daar dan op ?:$ -ik ben niet nieuwsgierig ofzo-


    Ik zie zelf 10% (:
    En ik vind dat niet gierig, want ik maak dat soort grapjes ook over mezelf.(: Is alleen maar goed, dan accepteer je jezelf n___n


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Weirwood schreef:
    Het oog wil ook wat.