C18 schreef:
Ik heb me jaren afgevraagd hoeveel GB iemands geheugen is, maar de Quest zei dat het niet in GB te meten viel. What a bummer. Och zo veel dingen. Bijvoorbeeld dat iedereen in de wereld één grote familie zou zijn als je telkens de familie van een familielid pakt, of het echt mogelijk zou kunnen zijn om menselijke moleculen te transporteren naar een andere dimensie, of er andere dimensies zijn en zo ja, of de tijdseenheid daar hetzelfde zou zijn als hier, hoe buitenaardse beschavingen eruit zouden zien, wanneer de noord- en zuidpolen weer omgekeerd zouden worden, hoelang het zou duren om met een aansteker je duim tot op het bot te verbranden, of je omhooggetild kan worden aan je haar, of je een foetus in leven kan houden and so on.
Da's nog niet eens een procent van alle achterlijke hersenspinsels die me te binnen schieten.
.. dat werd mij eens mij wijs gemaakt en ik zo O_O I don't wanna be family with you
... mja, als je bedenkt.. eerste twee mensen zijn adam en eva [zeggen ze] dan komen al die mensen van hun af..
Mja mijn gedachte; iemand zegt een random woord.. like.. STOEL..
ik; stoel stoel stoel stoel, Tering wat een belachelijk woord O_O wat is dat eigenlijk.. dat bedenk je toch niet
..
of; wat nou als rennen lopen heet en lopen rennen heet.. of wat nou als een bank een stoel heet en een stoel een bank..
Of zo leuk wat Natuurkunde leraar zei op de middelbare; Stel je eens voor, dat hier voor [voor de aarde en heelal en zo] dat er dan gwn NIETS was.. niks !! geen stofje geen deeltje helemaal NIETS !!
... dat vonden me hersens niet leuk om erover te denken.
Ik denk wel vaker vage dingen.. kan er nu alleen niet op komen dan zou ik me gesprek geschiedenissen is moeten na pluizen.. want krijg vaak zat te horen dat ik raar denk en dat ze wel eens willen ruilen omdat ze denken dat ik me daar op concentreer ipv et dagelijks leven enzo
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you