• Ik denk soms echt over rare dingen na, whaha. Laatst vroeg ik me serieus af: hoeveel a4'tjes zou je nodig hebben om iemands gedachten van een hele dag op te schrijven? Dat soort onzin x') Hebben jullie dit ook, of ben ik nou gek? (krul)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Haha leuke gedachte. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Lol, dat is een hele rare gedachte. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Heb ik zo vaak,
    Bij de kruidvat of trekpleister is er altijd iets van bij aankoop van zoveel actie producten een beker snoep gratis van 500 gram.
    Er staat 500 gram snoep. Maar de beker weegt ook al veel gram en de deksel ook. Dus eigenlijk krijg je minder dan 500 gram aan snoep

    Oplichters (duivel)

    Leuke gedachte! Dat soort dingen denk ik ook wel eens!
    Of hoeveel boeken een mens zou lezen in z'n hele leven. daar dacht ik over bij het afwassen. xD

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 22:32 ]


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Die gedachte is zo geniaal dat ik er nu ook over na aan het denken ben ;)


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik denk wel een boek vol bijna, ik denk echt heeeel veel op één dag. Maar zo snel kan niemand schrijven, dus het zal nooit lukken Ö


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Lol leuke gedachte! xd
    Ik heb wel vaak van dat soort gedachtes, ik kan ff niet echt op 1 komen..

    Romanian schreef:
    Haha leuke gedachte. :Y)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Hoeveel toilet rollen zou je nodig hebben om een school helemaal intepakken ^^

    Haha, awesome!
    Ik vroeg me vanochtend nog af hoeveel geld ik zou verdienen als ik al mijn gedachten opschreef en ze publiceerde. Volgens mij is dat best wat waard. ^^


    Felix

    Kon dat maar, ik wou wel eens weten wat ik eigenlijk allemaal op een dag denk 8D


    -

    Dat vind ik eigenlijk best wel een cool idee, ik wou dat het kon :'D
    Maar ik heb ook wel eens van dat soort rare gedachten, ja. Ik zou nu even geen voorbeeld kunnen noemen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Genius schreef:
    Kon dat maar, ik wou wel eens weten wat ik eigenlijk allemaal op een dag denk 8D


    Indeed :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daystar schreef:
    Heb ik zo vaak,
    Bij de kruidvat of trekpleister is er altijd iets van bij aankoop van zoveel actie producten een beker snoep gratis van 500 gram.
    Er staat 500 gram snoep. Maar de beker weegt ook al veel gram en de deksel ook. Dus eigenlijk krijg je minder dan 500 gram aan snoep

    Oplichters (duivel)


    Je hoort eerst de beker te wegen en er dan 500 gram snoep in te gooien (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Je hoort eerst de beker te wegen en er dan 500 gram snoep in te gooien (:


    Nee want dan zit je er overheen en moet je extra betalen want het gewicht van de beker en de deksel halen ze er niet af :O