• Boh, mijn broertje heeft zulke vreselijke vrienden! Nu zit een vriend van hem hier thuis, net zoals iedere dag. Serieus, dat joch woont hier en hij is zooo vreselijk irritant. Als hij binnenkomt zegt hij 'hoi' tegen alles hier in mijn huis, zelfs tegen mijn honden. Hij lacht om iedere zin die mijn broertje zegt en hij weet alles beter! Dan kijk je iets op tv, komt hij binnen, en vertelt meteen dat hij het ook gezien heeft en vertelt meteen hoe het afloopt. 'Oh, dit kijk ik ook altijd! Dit is toch wanneer het zo en zo afloopt?' Eh, dankjewel, ik ga wel iets anders kijken..

    Wil iemand hem ophalen hier? Gratis af te halen! Ik betaal je er zelfs voor!

    Haha, hebben jullie broertjes/zusjes ook zulke irritante vrienden? (:

    Edit: Oh ja, hij komt hier ook wel vaak om te poepen op onze wc, wat echt vreselijk stinkt.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 16:13 ]

    *denk aan de vriend van me broer ¬¬* bij mij is het gewoon irri omdat tie vaak in da avond komt terwijl ik in me pyjama zit :'p


    Shoganai i ne~

    Mijn zus had vroeger een vriendin,ik kon haar niet uit staan.Nu is ze een van mijn beste vriendinnen (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Mijn bro is bijna negentien en heeft grappige vrienden, geen jochies van dertien haha. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    geen zusjes of broertje gelukkig...(A)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Dursley schreef:
    Edit: Oh ja, hij komt hier ook wel vaak om te poepen op onze wc, wat echt vreselijk stinkt.

    No way! Hahahahaha, hoe oud is hij?


    Here & Now