• Boh, mijn broertje heeft zulke vreselijke vrienden! Nu zit een vriend van hem hier thuis, net zoals iedere dag. Serieus, dat joch woont hier en hij is zooo vreselijk irritant. Als hij binnenkomt zegt hij 'hoi' tegen alles hier in mijn huis, zelfs tegen mijn honden. Hij lacht om iedere zin die mijn broertje zegt en hij weet alles beter! Dan kijk je iets op tv, komt hij binnen, en vertelt meteen dat hij het ook gezien heeft en vertelt meteen hoe het afloopt. 'Oh, dit kijk ik ook altijd! Dit is toch wanneer het zo en zo afloopt?' Eh, dankjewel, ik ga wel iets anders kijken..

    Wil iemand hem ophalen hier? Gratis af te halen! Ik betaal je er zelfs voor!

    Haha, hebben jullie broertjes/zusjes ook zulke irritante vrienden? (:

    Edit: Oh ja, hij komt hier ook wel vaak om te poepen op onze wc, wat echt vreselijk stinkt.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 16:13 ]

    mijn zusje heeft geen vrienden (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik bén dat irritante kindje, haha.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    DeSlenderman schreef:
    mijn zusje heeft geen vrienden (cat)


    Wil je zusje een nieuwe vriend? 13 jaar, blond, irritant, en hij kan wegvliegen met z'n oren. (wbw)

    Ja! Dit herken ik, mijn broertje heeft twee vrienden die zijn tweeling (ze lijken zoveel op elkaar dat ik ze nooooit uit elkaar kan houden). En die doen net alsof ze geen eigen verstand hebben, maar alleen kunnen praten als ze samen zijn -_- als ze alleen zijn zijn ze verlegen en durven ze nauwelijks iets te zeggen, maar sámen! Echt de hell.


    Here & Now

    Mijn zus heeft wel bepaalde irritante vrienden, ja. Ik erger me vooral aan een meisje dat lacht als een heks en echt om serieus alles lacht. Als die binnenkomt hoor ik voor de rest van de dag alleen nog maar de Heksenlach. (cat)


    All was well.

    Mijn broers wonen niet meer thuis dus heb er geen last van (cat)


    -

    Oh, ik wil wedden dat de ex-beste vriend van mijn broertje erger is (cat)

    Hij wilde elke vijf minuten wat anders doen, als hij dorst had ging hij gewoon zelf drinken pakken, als hij snoep wilde dan pakte hij dat zelf, hij lachte mij altijd uit, hij deed altijd verschrikkelijk irritant.

    Ik ben zó blij dat mijn broertje andere vrienden heeft gevonden. Ook al zijn die niet veel beter.


    Destroy what destroys you.

    Mijn ma trapt hem zo de deur uit.

    Mijn broer heeft leuke vrienden & vriendinnen.


    I love you Tim

    Ik ga dood van verveling en heb nog 1 vrije dag -.-


    It's going to be difficult, but not impossible.

    je vergeet het verhaal van het poepen.. beetje jammer.

    NUTS schreef:
    je vergeet het verhaal van het poepen.. beetje jammer.


    Nu je het zegt! Ik zal het er meteen bijzetten!

    Mijn broer heeft geen irritante vrienden, maar hij is zelf irritant. (cat)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 16:14 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dursley schreef:
    (...)

    Nu je het zegt! Ik zal het er meteen bijzetten!

    HAHAHAH. oke dit is grappig.
    maar mn zus heeft wel chille vrienden :D

    Zal ik hem voor je slaan?(cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.