• die Liam van one direction gewoon niet knap vind?

Save me from myself.

aberforth schreef:
    (...)

is dat hem? omg dat wist ik niet :$ die's echt moooooi! :9~

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

Uhm ja?

Don't dream your life, but live your dream!

ZAYNISMINE schreef:
    Ja. :Y)

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Chocolicious schreef:
    (...)

is dat hem? omg dat wist ik niet :$ die's echt moooooi! :9~

met plat haar vind ik hem nog meevallen, maar als zijn haar niet gestijld is, vind ik hem niet meer mooi.

Save me from myself.

aberforth schreef:
    (...)
    met plat haar vind ik hem nog meevallen, maar als zijn haar niet gestijld is, vind ik hem niet meer mooi.
    Dan is hij juist cute (bloos)

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

aberforth schreef:
    (...)

ik heb nooit de moeite gedaan een foto op te zoeken. :$

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

Ben ik echt de enige die nog nooit naar One Direction heeft geluisterd? :Y).

No growth of the heart is ever a waste

C18 schreef:
    Ja :Y)

C18 schreef:

NEE. :Y)

C18 schreef:

Ikw as ze beu na aan half nummer :'D

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Hate them All
    no offence

All I wanna do is lose control

Verplaatst naar artiesten.
    En ik vind hem wel schattig ^^

Let the Night embrace you

Nee dat ben je niet. Maar ik doe niet met je mee want ik vind hem wel knap <3 Gheghe, Liam is gewoon, ik weet niet. Hij heeft nu geen Bieber kapsel meer, maar een beetje vaag en het staat hem gewoon goed en hij is gewoon Liam en ja... <3

Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

C18 schreef:
    Nope.

I live for the applause, you will die for it.

ZAYNISMINE schreef:
    Ja. :Y)

I like boys who drive cars too slow.