• Hooii, nou kijk. Ik zou dus net met mijn vriendin even naar de bibliotheek gaan, zij moest haar boeken terug brengen. Belt ze net, zegt ze sorry maar ... komt. En dat meisje mag ik dus echt niet. Eerst gaat ze me bellen, ja kom we gaan enzo. En zie ik nu net dat ze met z'n 2en op de fiets ergens heen gaan. Ik weet bijna zeker dat ze met haar naar de bieb is gegaan. (en ja ze woont tegen over mij) En daar kan ik dus zo boos om worden..

    [ bericht aangepast op 15 mei 2010 - 13:56 ]


    The way we live, is the way we die

    omg dat suckt. En je hebt et recht om boos te worden ;]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Het is ook niet echt aardig van die vriendin van je, dus heb je alle redens om boos te worden. Ik zou het zeker eens tegen haar zeggen dat je het niet leuk vind als ze dat doet.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Inderdaad, ik zou haar maar eens duidelijk maken dat je zo niet behandeld wilt worden. (:
    Beetje gemeen van béide..

    das echt gemeen jaah
    :@


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Blessed schreef:
    Het is ook niet echt aardig van die vriendin van je, dus heb je alle redens om boos te worden. Ik zou het zeker eens tegen haar zeggen dat je het niet leuk vind als ze dat doet.


    Ik heb het al vakaer gezegt, maar dan heeft ze opeens van die domme smoesjes.


    The way we live, is the way we die

    Vet irritant zeg!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nou lekker vriendin!!(N)


    ........