• Mooie blauwe ogen,Getinte huid,Dreads Lang (Dan voel ik me totaal veilig met me 1.53).

    Ja dat omschrijft mijn huidige vriend wel zo beetje.

    En de jouwe?

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 22:35 ]

    Fountain schreef:
    (...)
    Een heel sexy gast dat ik leuk vindt heeft ook dreads, echt super mega lang. maar hij bind ze bij elkaar en dat maakt het nog sexy'er. ^^


    Ikweet het...

    Alleen jammer dat echt bijna alle meiden vallen op boys met dreads en je niet eens fatsoenlijk met hem over straat kan lopen zonder dat je kutblikken krijgt.

    Hale schreef:
    (...)

    Ikweet het...

    Alleen jammer dat echt bijna alle meiden vallen op boys met dreads en je niet eens fatsoenlijk met hem over straat kan lopen zonder dat je kutblikken krijgt.

    You may be happy that you have him. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Fountain schreef:
    (...)
    You may be happy that you have him. ^^


    And I am.

    Qua innerlijk: Hij moet grappig zijn en niet té verlegen zijn. Ook moet hij me aankunnen, aangezien ik redelijk druk ben en hij dus niet altijd stil moet zijn, omdat hij schrikt dat ik zoveel praat of zo. Verder moet hij maar betrouwbaar zijn en lief. Dat is genoeg voor me.
    Qua uiterlijk: Dat maakt niet heel veel uit bij mij. Een lief lachje doet het hem vaak al bij mij. Maar als ik echt dingen moet noemen die ik wel leuk zou vinden; mooie opvallende ogen, een leuke eigen kledingstijl, verzorgd eruitzien en misschien een beetje gespierde armen? (bloos)

    Toch vind ik het karakter het belangrijkst, al moet hij er natuurlijk wel een beetje leuk uitzien. (:

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 1:33 ]

    Dursley schreef:
    Qua innerlijk: Hij moet grappig zijn en niet té verlegen zijn. Ook moet hij me aankunnen, aangezien ik redelijk druk ben en hij dus niet altijd stil moet zijn, omdat hij schrikt dat ik zoveel praat of zo. Verder moet hij maar betrouwbaar zijn en lief. Dat is genoeg voor me.
    Qua uiterlijk: Dat maakt niet heel veel uit bij mij. Een lief lachje doet het hem vaak al bij mij. Maar als ik echt dingen moet noemen die ik wel leuk zou vinden; mooie opvallende ogen, een leuke eigen kledingstijl, verzorgd eruitzien en misschien een beetje gespierde armen? (bloos)

    Toch vind ik het karakter het belangrijkst, al moet hij er natuurlijk wel een beetje leuk uitzien. (:

    Uiterlijk doet er niet aan toe? HAHA, echt wel! Je hoopt dat het James is, of course!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mudblood schreef:
    Mijn droomjongen heeft de chocoladebruine ogen van Johnny Depp, mooi halflang krullend haar, sowieso langer dan ik en hij moet een diepe mannelijke stem hebben. J'adore! _O_

    !!! sowieso de ogen van Johnny depp!
    De rest doet me er niet toe. Maar pfoe, zulke ogen kijken recht in je ziel (H)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 4:07 ]


    Here & Now

    Zijn voornaam is Niall en zijn achtenaam Horan


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    die va mij moet mooi zijn slim om zijn uiterlijk geven en aardig grappig knap lief en heeel sexy ;P


    fashion is my life,,

    oohja hij moet wel een beetje gespierd zijn<33


    fashion is my life,,

    jongens zoals: James Maslow, Kendall Schmidt, Justin Bieber, Taylor Lautner, moet ik nog door gaan :P


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    haha het grappige is dat ik eerst helemaal vond dat hij op Taylor Lautner moest lijken en groter moest zijn dan ik en super lief en het liefst romantisch....

    maar nu heb ik een fantastisch vriendje die er bijna helemaal niet op lijkt. Dus mijn mening is verandert. Het maakt niet uit, als je maar verliefd op hem bent...


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Lief, betrouwbaar, zorgzaam, wel knap, en niet alstie een leuker meisje ziet dat zijn lul achterna gaat. En niet opdringerig :Y)

    Ben Barnes + Matthew Gray Gubler + Jackson Rathbone= mijn droomjongen XD

    Iets langer haar, haarkleur maakt niet uit, oogkleur ook niet (x, hij moet gespierd zijn, mooie rechte tanden, hij moet een lieve lach hebben, lengte moet 1.75 + zijn (zodat ik wel nog hoge hakken kan dragen) hij draagt 'normale' kleren ( T-shirt met een broek) maar het karakter is natuurlijk ook belangrijk ;3

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 10:27 ]


    Me so good.

    ofwel bruin haar, krullen of gewoon kort & stijl, bruine ogen, ofwel blond haar en blauwe ogen, en het is niet erg als hij wat molliger is. :3

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 11:18 ]


    Save me from myself.