Hij moet een goede uitstraling hebben en een leuk karakter. En natuurlijk moet ik wel bij hem kunnen wegdromen.
Haarkleur maakt niet uit, kapsel ook niet, zolang het allemaal maar klópt (:
Mijn droomjongen heeft de chocoladebruine ogen van Johnny Depp, mooi halflang krullend haar, sowieso langer dan ik en hij moet een diepe mannelijke stem hebben. J'adore!
Mudblood schreef:
Mijn droomjongen heeft de chocoladebruine ogen van Johnny Depp, mooi halflang krullend haar, sowieso langer dan ik en hij moet een diepe mannelijke stem hebben. J'adore!
GA JIJ EENS AAN JE PHELPS STORY WERKEN I.P.V OP HET FORUM TE ZITTEN! POTVOLKOFFIE ZEG! Dit ik hier op een deeltje te wachten zit ze op het forum, grmbl...
Crushed schreef:
(...) GA JIJ EENS AAN JE PHELPS STORY WERKEN I.P.V OP HET FORUM TE ZITTEN! POTVOLKOFFIE ZEG! Dit ik hier op een deeltje te wachten zit ze op het forum, grmbl...
- kruipt bang achter haar computer -
J-j-ja mevrouw Crushed. Ik zal nu meteen beginnen.
Dreads <3
Zelf wil ik ook dreads. Denk eraan om ze te nemen en heb al véél informatie opgezocht en veel verschillende foto's gezien. (:
Het gaat half de ik-neem-ze-kant op, maar ga toch eerst de kapper vragen. Zij zullen wel weten of het me zal staan of niet.
On-topic. Maakt niet uit, ik heb geen eisen.
You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
Brooklyn schreef:
ik val heeel vaak op kleurlingen , omdat ze vaak iets mysterieus hebben en wat een 'badboy ' uitstraling hebben, waar ik als een blok voor val
Fountain schreef:
Dreads <3
Zelf wil ik ook dreads. Denk eraan om ze te nemen en heb al véél informatie opgezocht en veel verschillende foto's gezien. (:
Het gaat half de ik-neem-ze-kant op, maar ga toch eerst de kapper vragen. Zij zullen wel weten of het me zal staan of niet.
On-topic. Maakt niet uit, ik heb geen eisen.
Ja ze zijn geweldig.
Hij heeft ze nu tot zijn schouders maar wil ze tot zijn kont.