• Mooie blauwe ogen,Getinte huid,Dreads Lang (Dan voel ik me totaal veilig met me 1.53).

    Ja dat omschrijft mijn huidige vriend wel zo beetje.

    En de jouwe?

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 22:35 ]

    Donkerbruin haar, getinte bruine huid, chocoladebruine ogen, mooie lach, mager maar brede schouders.

    Mijn vriend dus.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Hij moet een goede uitstraling hebben en een leuk karakter. En natuurlijk moet ik wel bij hem kunnen wegdromen.
    Haarkleur maakt niet uit, kapsel ook niet, zolang het allemaal maar klópt (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik val heeel vaak op kleurlingen , omdat ze vaak iets mysterieus hebben en wat een 'badboy ' uitstraling hebben, waar ik als een blok voor val ;D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Mijn droomjongen heeft de chocoladebruine ogen van Johnny Depp, mooi halflang krullend haar, sowieso langer dan ik en hij moet een diepe mannelijke stem hebben. J'adore! _O_


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hale schreef:
    (...)

    Krullen dat is ook wel mooi ja.

    Geen idee hoe mijn vriend er op kwam om dreads te nemen.

    Niet dat het lelijk is maar krullen hebben ook wel wat.

    Ik weet niet wat het is, maar ik kick gewoon op krullen. D:

    Mudblood schreef:
    Mijn droomjongen heeft de chocoladebruine ogen van Johnny Depp, mooi halflang krullend haar, sowieso langer dan ik en hij moet een diepe mannelijke stem hebben. J'adore! _O_

    GA JIJ EENS AAN JE PHELPS STORY WERKEN I.P.V OP HET FORUM TE ZITTEN! POTVOLKOFFIE ZEG! Dit ik hier op een deeltje te wachten zit ze op het forum, grmbl...

    Bruin lang haar. beetje gespierd. beetje bruine huidskleur. Veel humor. en Hartstikke lief(flower) & skater stijl(nerd)


    Believe in yourself, change the world.

    Crushed schreef:
    (...)
    Ik weet niet wat het is, maar ik kick gewoon op krullen. D:


    Nou Dreads zijn ook wel cool hoor.

    Alleen nadeel is dat mensen ons latijd nakijken op straat.

    Zijn voornaam is Louis en zijn achternaam is Tomlinson, enough said.


    all I want is the taste that your lips allow

    bestaat niet
    niet voor mij in ieder geval

    Crushed schreef:
    (...)
    GA JIJ EENS AAN JE PHELPS STORY WERKEN I.P.V OP HET FORUM TE ZITTEN! POTVOLKOFFIE ZEG! Dit ik hier op een deeltje te wachten zit ze op het forum, grmbl...

    - kruipt bang achter haar computer -
    J-j-ja mevrouw Crushed. Ik zal nu meteen beginnen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dreads <3
    Zelf wil ik ook dreads. Denk eraan om ze te nemen en heb al véél informatie opgezocht en veel verschillende foto's gezien. (:
    Het gaat half de ik-neem-ze-kant op, maar ga toch eerst de kapper vragen. Zij zullen wel weten of het me zal staan of niet.

    On-topic. Maakt niet uit, ik heb geen eisen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Brooklyn schreef:
    ik val heeel vaak op kleurlingen , omdat ze vaak iets mysterieus hebben en wat een 'badboy ' uitstraling hebben, waar ik als een blok voor val ;D


    Ja ik weet het...

    Ik heb maar een ex die blank is.

    Fountain schreef:
    Dreads <3
    Zelf wil ik ook dreads. Denk eraan om ze te nemen en heb al véél informatie opgezocht en veel verschillende foto's gezien. (:
    Het gaat half de ik-neem-ze-kant op, maar ga toch eerst de kapper vragen. Zij zullen wel weten of het me zal staan of niet.

    On-topic. Maakt niet uit, ik heb geen eisen.


    Ja ze zijn geweldig.

    Hij heeft ze nu tot zijn schouders maar wil ze tot zijn kont.

    Ik vind het wel sexy...

    Hale schreef:
    (...)

    Ja ze zijn geweldig.

    Hij heeft ze nu tot zijn schouders maar wil ze tot zijn kont.

    Ik vind het wel sexy...

    Een heel sexy gast dat ik leuk vindt heeft ook dreads, echt super mega lang. maar hij bind ze bij elkaar en dat maakt het nog sexy'er. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.