• Onze familie komt nou vanavond (ze zijn er al) En nu heeft mijn oma een klein pakketje gemaakt met lekkers erin én geld (: Echt lief van haar.
    Hebben jullie ook zo'n lieve oma en opa? n.n


    It's going to be difficult, but not impossible.

    mijn oma is echt beste ! ze zou alles geven zoalng haar kinderen en kleinkinderen maar gelukkig zijn (:
    ze woont rechtover mij , dus ik zie haar elke dag , ze is als een mama voor mij , zeker nadat mijn mama was gestorven , was zij er de hele tijd voor mij , ze heeft ons met alles zo goed geholpen , zij heeft me van school komen halen en me proberen gerust stellen toen m'n mama op sterven lag ... & soms gaat ze mee naar school , omdat wij soms moeten 'klanten' meebrengen , & iedreen vind haar supperschattig en lief & nou vragen ze allml of ze volgend jaar ook weer komt.
    ze heeft me ook altijd opgevangen , toen m'n zus in het ziekenhuis lag met leukemie en m'n ouders er de hele tijd bij waren , ik leefde zowat bij haar , ze heeft nog nooit boos op me geweest of tegen me geroepen , zelfd niet als ik het eigenlijk best verdiende , zij is mijn held. (l)


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Al mijn opa's en oma's zijn dood, maar degene aan mijn vaders kant (ik heb die aan mijn moeders kant niet goed gekend) waren wel heel lief :)
    Met mijn oma ging ik altijd rumikubben en mijn opa nam altijd cadeautjes mee als hij naar een ander land ging :}


    As travars

    Uneventful schreef:
    Mijn oma is heel lief, mijn opa scheld ik elke dag uit. Maar nou ben ik van hem af omdat hij in Turkije woont, ik vraag me af wanneer hij dood gaat. No offence.(cat)

    Oooh whaha omg je haat je opa echt hé?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Brooklyn schreef:
    mijn oma is echt beste ! ze zou alles geven zoalng haar kinderen en kleinkinderen maar gelukkig zijn (:
    ze woont rechtover mij , dus ik zie haar elke dag , ze is als een mama voor mij , zeker nadat mijn mama was gestorven , was zij er de hele tijd voor mij , ze heeft ons met alles zo goed geholpen , zij heeft me van school komen halen en me proberen gerust stellen toen m'n mama op sterven lag ... & soms gaat ze mee naar school , omdat wij soms moeten 'klanten' meebrengen , & iedreen vind haar supperschattig en lief & nou vragen ze allml of ze volgend jaar ook weer komt.
    ze heeft me ook altijd opgevangen , toen m'n zus in het ziekenhuis lag met leukemie en m'n ouders er de hele tijd bij waren , ik leefde zowat bij haar , ze heeft nog nooit boos op me geweest of tegen me geroepen , zelfd niet als ik het eigenlijk best verdiende , zij is mijn held. (l)

    Woow wat heb jij veel meegemaakt! Fijn dat je zo'n oma hebt.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    grapefruit schreef:
    Mijn opa's zijn allebei dood, en mijn oma's herinneren zich de helft niet.

    Dat is wel jammer!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Serophina schreef:
    Ik heb hele lieve oma's ik ben blij met mijn oma's =)
    van mijn mama's kant mijn oma zij is niet zo goed te been maar geeft ons toch wel eens iets met verjaardagen, kerstmis en mijn opa is dement aan het worden en zit daar maar alle dagen in zijn stoel..
    Van mijn papa's kant mijn oma is lief , ze zegt wa ze denkt en da vind ik wel leuk :p en mijn opa is een paar dagen geleden overleden :( maar ik wil de goede dingen nog aan hem herrineren..
    Dus ik ben heel blij met mijn beide grootouders en ik zou geen andere willen =)

    Ja ik ook :d


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ja.
    Echt elke keer als ik bij hun ga of zij bij ons komen krijg ik geld en lekkere dingen.Ze zijn echt superlief.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    Ja.
    Echt elke keer als ik bij hun ga of zij bij ons komen krijg ik geld en lekkere dingen.Ze zijn echt superlief.

    Hahah de mijne ook! :d


    It's going to be difficult, but not impossible.

    nee mijn opa en oma zijn echt zooo aarrgghhh niet aardig :X
    maar goed een andee opa en oma die beschrouw ik nu gewoon als opa en oma en daar ga ik ook vaak heen(:
    ze zijn zoo lief en ik krijg altijd taart en snoep enzoo!
    dusjaa die zie ik als opa en oma(:


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing