• ...wat jullie aan het doen zijn. (wbw)
    Het is hier namelijk dood en ik wil leven!
    Kan iemand een vrolijk nummer plaatsen? *O*

"Well, well. Look who we've got here!"

Pukkelpop-topic ik aan het vol spammen(nerd)
    En voor de rest niks nuttig eigenlijk.

"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

Ik teken Drarry en check mijn mail iedere 5 seconden, terwijl ik meezing met sweeney todd.

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

AngelFox schreef:
    Dit topic aan 't lezen. |:

You're beautiful.

Ik wacht tot ik gebeld word en daarom ben ik moe, gefrustreerd en ongerust.(cat)

Have you ever been alone in a crowded room?

Ik lig nu met vreselijke last aan mijn voeten op de bank! Ik heb net 15 kilometer geskeelerd met een vriend van me, dus mijn voeten zijn nu dood, haha! :'D

Jaloers aan het zijn op mijn pa, omdat hij net een macbook gekocht heeft. En schrijven :Y)

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Ik ben aan het niks doen :D

Ik eet chips en drink cola.

Olive

Ik luister muziek en wacht op een berichtje op hyves. Al ben ik bang dat ik die pas over een week krijg -.-

-

Vrolijk genoeg?

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Aste! Btw, het komt misschien over als reclame, maar zo bedoel ik het niet..
    Ik weet niet of jij ook aan RPG-forums mee doet?
    Maar het is altijd leuk als er een nieuwe persoon of veel personen samen op een forum zitten!
    Dat is extra gezellig! Misschien kan je er even een kijkje opnemen of ken je 'm al?
    http://wearemarchingon.actieforum.com/

[ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 19:59 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ps3en met een kop chocomelk, terwijl ik het kabaal dat snoozer maakt probeer te negeren :Y)

quidquid excusatio prandium pro

Nikss.

Ik heb net cupcakes gemaakt met een vriendin van me en heb nu buikpijn :'D

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

ongeveer mijn hele playlist die ik op die moment luister (; verder ben ik bezig met foto's maken en op tumblr en WHI zetten xd

Sex, Drugs, Rock 'n Roll, Speed, Weed, Lose Control. Peace, Pot, Tequila Shot, Jesus loves us stoned or not. .