• Ik had gedroomd dat mijn vriend vreemdging. En het was echt heel erg realistisch, en ik weet dat het -hoopik- niet gaat gebeuren, maar ik voel me er ondertussen al 2 dagen kut door. :/
    Ik kan het gewoon niet van me afzetten. Elke keer als hij weggaat met een meisje (hij gaat alleen maar met meisjes om ongeveer, dus dat is niet echt verdacht ofzo.) dan zie ik die droom weer in mijn hoofd, en dan voel ik me opnieuw k*t.

    Iemand tips? :')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Vertel hem over die droom ^^


    Don't be a drag, just be a queen.

    Ik zou zeggen; bedenk je steeds weer dat het maar een droom is en dat het waarschijnlijk niet gaat gebeuren, maar dat weet je al dus dat werkt ook niet. Ehm, bedenk je dat je vriendje echt te vertrouwen is? En dat hij dat heus niet zou gaan doen? En probeer dan aan andere dingen te denken ofzo? Sorry, ik heb verder echt geen idee.

    Als je hem echt vertrouwt, zou ik het hem vertellen over je droom.

    Vertel hem het. Wie weet helpt het je. Ik vertel mijn familie vaak ook over dat soort dingen en dan voel ik me altijd een stuk opgeluchter.

    Yep gewoon vertellen over de droom en hoe je erover voelt, hij zal jou zeker gerust willen stellen! :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik word ook altijd zo somber van dromen. Maakt niet uit of ze goed of slecht zijn, want als ze slecht zijn zit ik ermee en als ze goed zijn zit ik ermee dat het niet echt gebeurt is. :O

    Maar ontopic, ik zou er met je vriend over gaan praten. over je droom en dat je er nogal mee zit. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    unserleben schreef:
    Vertel hem over die droom ^^

    Lijkt me ook wel het beste. Misschien dat hij je dan gerust kan stellen dat het nooit echt zou gebeuren?


    Beeeeeeeesje :-)

    Ik heb precies hetzelfde gehad en er ook een aantal topics over geopend.
    1) Het was een droom
    2) vertel het echt aan je vriend
    3) als je zoiets droomt, is het meestal een teken dat je bang bent om hem kwijt te raken.


    your eyes are like stars in the night.

    Argg meisje toch.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ja, ik heb al tegen hem gezegd enzo, en hij zei van: Ik doe dat niet enzo. Maarja, ik moet die droom gewoon vergeten. :')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.