• thebeebster1994@hotmail.com


    De msn van JB, ik heb hem 1x op cam gezien, maar toen viel hij in de tourbus en viel zijn cam kapot :') ik lag plat.


    Sex, Drugs, Rock 'n Roll, Speed, Weed, Lose Control. Peace, Pot, Tequila Shot, Jesus loves us stoned or not. .

    al zou dat zijn echte msn zijn, dan zou ik het nog niet met anderen delen..
    Gewoon ook voor zijn eigen privacy (;


    La credenza è una medicina contro il timore

    Als het al de echte is vind ie t vast leuk dat je het op t internet zet (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik mag dat knulletje niet, maar als je een beetje respect hebt, ga je dat niet verspreiden op het internet. En sws denk ik dat dat de echte niet is .__.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Het kan ook een faker zijn.....
    Want JB gooit niet zomaar zijn msn op internet.

    Oh come on, die gast heeft misschien wel wat ego, maar zo een msn-naam zou hij zelfs niet nemen.


    Life is hard and then we die

    Hij is precies 1 maand ouder dan mij -.-


    trouwens als er ergens -ster achter sta dat is dan toch voor een meisje ;P

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 20:54 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik betwijfel of het wel de echte is. Het kan ook een opgenomen filmpje zijn ofzo.

    En áls het zijn msn was, waarom zou je die op internet zetten?
    Gun hem een beetje privacy. (';


    Me so good.

    Sweden schreef:
    Ik betwijfel of het wel de echte is. Het kan ook een opgenomen filmpje zijn ofzo.

    En áls het zijn msn was, waarom zou je die op internet zetten?
    Gun hem een beetje privacy. (';


    idk miss een faker is ofzo, miss dat jullie daar achter kunnen komen want ik geloof het eigenlijk wel nun beetje (;


    Sex, Drugs, Rock 'n Roll, Speed, Weed, Lose Control. Peace, Pot, Tequila Shot, Jesus loves us stoned or not. .

    Sws een faker.


    Has no one told you she's not breathing?

    OhMyGowd schreef:
    (...)

    idk miss een faker is ofzo, miss dat jullie daar achter kunnen komen want ik geloof het eigenlijk wel nun beetje (;

    als ie op cam is, moet je hem vragen om z'n neus aan te raken, ofzo.
    Als hij dat niet wil doen, dan is hij zéker nep (';


    Me so good.

    Sweden schreef:
    (...)
    als ie op cam is, moet je hem vragen om z'n neus aan te raken, ofzo.
    Als hij dat niet wil doen, dan is hij zéker nep (';


    das idd een optie jhaa thnx (;


    Sex, Drugs, Rock 'n Roll, Speed, Weed, Lose Control. Peace, Pot, Tequila Shot, Jesus loves us stoned or not. .

    NYC schreef:
    Als het al de echte is vind ie t vast leuk dat je het op t internet zet (':


    Let it come and let it be

    Ik denk dat hij het te druk heeft om even op msn met vreemde meisjes te gaan cammen :')


    -

    Dat denk ik niet. Hoe kom je daaraan? Vast niet rechtstreeks van hem gekregen, of wel? (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Genius schreef:
    Ik denk dat hij het te druk heeft om even op msn met vreemde meisjes te gaan cammen :')

    Ik wou net zeggen :'D
    Niet naar zijn moeder of vriendinnetje kunnen, of dáár mee cammen, maar wel even met één of ander onbekend meisje gaan cammen. Thats not right...


    Let it come and let it be