• Oké, in een eerder topic heb ik verteld over een jongen die wat vriendinnen van mij lastig viel. Het is geen pedo of wat, want hij valt ze niet alleen online maar ook in het echt lastig. Hij zou vandaag bij ons op school komen, maar hij kwam niet. En toen vertelde een vriend van me dat hij een straatverbod had gekregen bij een meisje wat hij kende, omdat hij haar ook lastig viel en stalkte. Hij denkt dus dat een vriendin van me hem helemaal leuk vind, terwijl ze hem voor alles en nog wat uitscheld en hij laat haar niet met rust. Like dan ben je toch echt pretty fucked up ;x


    We can only learn to love by loving.

    zo'n randmongol stalkt mij dus ook x_x
    Ik blijf maar schelden :"D


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    zo'n randmongol stalkt mij dus ook x_x
    Ik blijf maar schelden :"D
    pff zulke mensen sporen echt niet ;x dat joch heeft al eits van 10 meisjes die ik ken gestalkt ;x


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    (...) pff zulke mensen sporen echt niet ;x dat joch heeft al eits van 10 meisjes die ik ken gestalkt ;x

    Heet die toevallig souf? xd


    your eyes are like stars in the night.

    In mijn straat denkt ook een jongen dat ik hem leuk vind. Als hij me ziet gaat hij rennend naar me toe met een groep vrienden en hij roept van een verre afstand altijd 'chick' of zo iets. Snapt hij dan niet dat ik hem niks vind? Ook niet als hij nog maar de enige man op aarde was?


    Proud.

    Dat lijkt me idd erg fucked up :d

    Och ja...
    Zo een had ik ook. Alleen die durfde in het echt niks, de vieze schijtlap. (Sorry, ik word weer pissig als ik eraan denk).


    No growth of the heart is ever a waste

    Woh - idioot!


    make cake, not war