• Kijk je kent vast wel die acc's op twitter wle enzo, teenQuotes, Dutchteens, Twitgrap enz. enz.
    Wat heb jij nog nooit voorbij zien komen, en zou jij toch als het er was volgen?


    Where words fail, music speaks

    I don't know.


    <3

    Ik snap je niet.


    your eyes are like stars in the night.

    Dus, je wilt een naam die we nog nooit gezien hebben?
    Of te wel; het komt overeen met je andere topic waar je om een naam vraagt voor je twitter account die je samen met je nichtje (volgens mij) gaat maken.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Poseidon schreef:
    Ik snap je niet.
    Nou er zijn heel veel accounts waar quotes grappen enz in coor komen,, mr als ik dus een acc ga maken met dat is dat niet origineel, en ik zou graag wat willen doen, wat nog niet echt bestaat op twitter


    Where words fail, music speaks

    Refuse schreef:
    Dus, je wilt een naam die we nog nooit gezien hebben?
    Of te wel; het komt overeen met je andere topic waar je om een naam vraagt voor je twitter account die je samen met je nichtje (volgens mij) gaat maken.


    dit dus.

    1 topic is genoeg hoor. o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Refuse schreef:
    Dus, je wilt een naam die we nog nooit gezien hebben?
    Of te wel; het komt overeen met je andere topic waar je om een naam vraagt voor je twitter account die je samen met je nichtje (volgens mij) gaat maken.
    Nee, gwn een idee, voor wat ik met het account kan tweeten, want we stoppen emt die Quotes, aangezien die er al heel veel zijn


    Where words fail, music speaks

    Poseidon schreef:
    Ik snap je niet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.