• ik had laatst iemand ontmoet via msn hij had me toegevoegd en blabla.
    en we waren gewoon aan het praten en opeens zegt die; 'ik vind je leuk'
    maar komop na één gesprek?
    hij kende me niet eens!
    ik had hem ook verteld dat ik hem niet leuk vond omdat ik hem niet echt kende en ik wou gewoon eerlijk zijn.
    toen werd die boos op mij en een heel verhaal en toen kregen we ruzie.
    toen hadden we het weer opgelost en we waren gewoon aan het praten.
    nu geeft die mij altijd de schuld van zijn chaggie buien en hij schruift alles op mij af alles is mijn schuld volgens hem.
    hij praat alleen maar over zichzelf en als ik er wat van zeg word die boos.
    hij wou ook eerst afspreken, we wonen in dezelfde stad dat is het enge.
    maar ik wou dat dus niet ivm het leeftijdsverschil en alles, ik wou het gewoon niet ik wou gewoon iemand waar ik mee kon praten op msn.
    ik ben 13 en hij is bijna 19, dus komop dan is het toch logisch dat ik niet wil afspreken? en daar word die dus boos op;S

    nu weet ik dus niet meer wat ik moet doen,
    aan de ene kant wil ik niet meer tegen hem praten maar iets in me zorgt er toch voor dat ik tegen hem begin te praten, het voelt toch best wel vertrouwd, alhoewel de gesprekken steeds minder leuk worden.
    hij is zo veranderd. eerst was die nog in voor een grapje en nu zegt die dat ik moet ophouden en dat ik kinderachtig ben!

    AUB wat moet ik nu doen?? ik weet het echt niet meer!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Videotape schreef:
    Blok en delete hem


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Authors schreef:
    Blo-ke-ren.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Videotape schreef:
    Blok en delete hem


    None but ourselves can free our minds.

    Je wilt gewoon aandacht die je van de jongens rondom je niet krijgt, dat is natuurlijk bij een puber maar gewoon verwijderen en blokkeren tegelijk. Zodat hij niet meer tegen je kan praten.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik zou serieus zeggen: Stfu, ik ben 13, jij 19 en dan heb jij het lef om te gaan zeiken dat ik kinderachtig ben. You stupid fool. Zoek iemand van je eigen leeftijd, you piece of shit. En een psychiater, nu we 't er toch over hebben, omdat jij geestelijk echt niet in orde bent.'
    En dan de blok erop :Y). Hehe.


    No growth of the heart is ever a waste

    Die gast is 19 en jij 13 ? WHOT !? O.O

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 13:10 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Videotape schreef:
    Blok en delete hem


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Authors schreef:
    Blo-ke-ren.

    Lol. Ik voeg nooit iemand toe die ik niet ken. :'D
    Die blokkeer & verwijder ik direct.
    En trouwens, misschien is het wel een vieze oude vent, dus blokkeer hem nou maar gewoon!
    Niet koppig doen, gewoon blokkeren.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Videotape schreef:
    Blok en delete hem


    count the blessings

    C18 schreef:
    Ik zou serieus zeggen: Stfu, ik ben 13, jij 19 en dan heb jij het lef om te gaan zeiken dat ik kinderachtig ben. You stupid fool. Zoek iemand van je eigen leeftijd, you piece of shit. En een psychiater, nu we 't er toch over hebben, omdat jij geestelijk echt niet in orde bent.'
    En dan de blok erop :Y). Hehe.


    Amen _O_

    door het leeftijdsverschil hebben jullie een heel andere manier van denken , & als je 19 bent gaat nu eenmaal alles wat sneller dan op je 13.
    dus ik denk gewoon dat die jongen een beetje te oud voor je is , dus je hoeft hem niet te blokkeren , praat gewoon niet meer tegen hem en als je echt iemand wil op msn om gewoon te kunnen praten , zoek iemand van je eigen leeftijd , die gaat je ook veel beter verstaan als je met prob zit. (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Videotape schreef:
    Blok en delete hem


    I love you Tim