• 'DracoCervus is extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.


    NO SPARKLES ALLOWED.

    Soundtrack

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 21:49 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Crushed schreef:
    Lekkere pic van Tom. Doe gewoon of ie met die lamp op Harry's kont gaat slaan.


    Geen zweepje dit keer -wbw-

    Ben weer terug, ik lag heel relaxed in bad en toen hoorde ik de pling van mijn email, ik wist zeker dat het een Pottermore email was, maar toen was het een of andere quizlet mail -.-

    Trouwens, nog een keer alle namen: Lies, Lizz, Kristy, Evelien...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Cockney schreef:
    Het is echt geen probleem hoor Evelien ^^.

    Ik heb een Oreo milkshake :9~


    Enjoy it.
    I don't like either of them :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oppugno schreef:
    (...)
    Geen zweepje dit keer -wbw-

    Ben weer terug, ik lag heel relaxed in bad en toen hoorde ik de pling van mijn email, ik wist zeker dat het een Pottermore email was, maar toen was het een of andere quizlet mail -.-

    Trouwens, nog een keer alle namen: Lies, Lizz, Kristy, Evelien...


    NICKY 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Leuven!! daar hebben ze een grappig dialect x'D


    Cool, neat, swell -Cry

    Hoe gaan we elkaar in godsnaam herkennen daar? :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    waar ligt leuven uberhaupt?:O


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vampira schreef:
    waar ligt leuven uberhaupt?:O

    in belgië x'D


    Cool, neat, swell -Cry

    Weatherby schreef:
    Hoe gaan we elkaar in godsnaam herkennen daar? :')

    zoek voor een hoop gestoorde mensen bij elkaar (A)


    Cool, neat, swell -Cry

    Oh, Elise, zijn er in het station daar bepaalde winkeltjes? Dan kunnen we elkaar opwachten aan één bepaalde winkel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Oké, opgepast mensen, ik ga ook proberen een Drarry plaatje te maken, dus verwacht niet te veel (wbw)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    ah...een beetje heel ver voor mij dus :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    wie wil een foto van mij zien?? ik waarschuw het is erg


    Cool, neat, swell -Cry

    Nee, Elise, die zijn er niet. D: Het is een saai station met gebouwen van de KBD. D: Of wacht... ER IS EEN PANOSWINKEL! =D Ergens aan het station. O-o
    Maar mij herken je echt onmiddellijk, ik ben ros. (Roodharig) :')

    Of op dat plein?

    Kaartje waar Leuven ligt

    lol, jk :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.




    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.