• 'DracoCervus is extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.

NO SPARKLES ALLOWED.

Soundtrack

[ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 21:49 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

gepost ^^
    Ik weet je nog te vertellen hoeveel keer hij geliked en gereblogged is =D

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Cockney schreef:
    gepost ^^
    Ik weet je nog te vertellen hoeveel keer hij geliked en gereblogged is =D

Is goed. ^^

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

2 vraagjes:
    hoe post je Gif's (op het forum)?
    en
    wat is de link naar de tumblr?

Cool, neat, swell -Cry

Gewoon hetzelfde als met foto's.
    Tumblr

Oh, Nicky, zou jij het trouwens zien zitten om in Gent te meeten? Ik heb zo'n idee dat dat centraler ligt. En daar rijden voor iedereen geloof ik ook wel rechtstreekse treinen naartoe.

Cockney schreef:
    Oh, Nicky, zou jij het trouwens zien zitten om in Gent te meeten? Ik heb zo'n idee dat dat centraler ligt. En daar rijden voor iedereen geloof ik ook wel rechtstreekse treinen naartoe.

Dat komt voor mij op het zelfde neer. Ik moet nog steeds 2 x overstappen. (:
    Of 1 x, hangt van de tijd af.

[ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 18:49 ]

he he...eindelijk bij xD
    miss is het handig om in de laatste post van het topic de link te zetten van het volgende...mensen die niet bij zijn moeten anders behoorlijk zoeken naar het volgende topic (A)

*neemt weer eens een abo*

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Of je doet dit:

forumindex --> artiesten --> Harry Potter.

85 % gegarandeerd dat we als eerste staan :p

wij zijn namelijk zéér actief x'D

Cool, neat, swell -Cry

ik heb op "forum" - "zoeken" - en dan op "drarry" gezocht...maar ik bedoel maar:) gaat een beetje sneller :Y)

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Obliviatum schreef:
    wij zijn namelijk zéér actief x'D

dat had ik gemerkt...
    ik was 2 dagen niet actief op Q en toen waren er al 4 topics bijgekomen :O

Ik moet trouwens dringend een keer alle stories lezen :$.
    Ik kom er maar niet aan toe (huil)

same here...
    nou ja...ben ook druk bezig mijn kamer op te ruimen...helemaal GOED op te ruimen(A)

Ik ben een paar minuten weg en er is al een 10de topic? D:

Ja, Elise, we're going hard. (wbw)